Volt en D66 naderen gezamelijk de PVV in aantal als dit klopt. Wouw.quote:
Lijkt mij moeilijk om een voorkeurstem op iemand onderaan de lijst te geven. Dan moet je van te voren uit je hoofd leren dat diegene op bv. plek 18, in plaats vab 16, staat. Kans op foutjes lijkt mij groter.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik had nog het tafellaken, dit is wel beter. Iemand dit gehad?
[ x ]
Mét het feit dat Nederland nu meer zetels heeft. Dus is het verlies, relatief, nog groter ookquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso altijd heel grappig hoe partijen een uitslag kunnen spinnen. GL-PvdA verliest tov van 5 jaar geleden maar doet nu net alsof het een megasucces is
Toen hadden ze het Timmermans-effect waardoor heel Limburg op Timmermans stemde. Als ze dit niet hadden gehad waren ze denk ik maar op 5-6 uitgekomen schat ik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso altijd heel grappig hoe partijen een uitslag kunnen spinnen. GL-PvdA verliest tov van 5 jaar geleden maar doet nu net alsof het een megasucces is
Schijnt in het hokje een tafellaken te hangenquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:48 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Lijkt mij moeilijk om een voorkeurstem op iemand onderaan de lijst te geven. Dan moet je van te voren uit je hoofd leren dat diegene op bv. plek 18, in plaats vab 16, staat. Kans op foutjes lijkt mij groter.
Nee, ik had ook nog het tafellaken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik had nog het tafellaken, dit is wel beter. Iemand dit gehad?
[ x ]
Dat ze zo weinig verliezen na vorige keer een ongekend megasucces te hebben geboekt is toch gewoon een megasucces?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
De SGP meneer brengt het wel scherp:quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Sws heeft de PvdA er maar 4. GL heeft er ook 4. Las in het vorige topic dat ze tot 2 verschillende fracties behoren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Toen hadden ze het Timmermans-effect waardoor heel Limburg op Timmermans stemde. Als ze dit niet hadden gehad waren ze denk ik maar op 5-6 uitgekomen schat ik.
Och och och och och wat laat je je weer kennen, ik bedoelde niks met die naam. Ik was gewoon verbaasd dat het hem was gelukt zijn achterban te mobiliseren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar Wilders weet ze niet te mobliseren, waarom is dat dan? En zou je niet zo kinderachtig willen doen met namen van politici?
Nouja, als je dat al lastig vindt, kun je beter niet stemmenquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:48 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Lijkt mij moeilijk om een voorkeurstem op iemand onderaan de lijst te geven. Dan moet je van te voren uit je hoofd leren dat diegene op bv. plek 18, in plaats vab 16, staat. Kans op foutjes lijkt mij groter.
Niks wauw aan natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Volt en D66 naderen gezamelijk de PVV in aantal als dit klopt. Wouw.
of blanco #teamblancoquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:49 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nouja, als je dat al lastig vindt, kun je beter niet stemmen
Er is keurig gelijkmatig op kandidaten van beide partijen gestemd ja?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:49 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Sws heeft de PvdA er maar 4. GL heeft er ook 4. Las in het vorige topic dat ze tot 2 verschillende fracties behoren.
Ah oké dat scheelt al.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:48 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Schijnt in het hokje een tafellaken te hangen
Sterker nog; het zou wenselijk zijn dat mensen met deze beperkte capaciteiten niet mochten stemmen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:49 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nouja, als je dat al lastig vindt, kun je beter niet stemmen
Aanname ivm fusie. Was er een verdeling dan tussen de kandidaten van die 2 partijen dan? Het is een koude dag in de hel voor ik GL overweeg, waardoor PvdA ook volledig aan mijn aandacht ontsnapt is. Ik heb geen seconde gekeken naar hun lijst, ik weet dus niet of er onderscheid was tussen de 2.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is keurig gelijkmatig op kandidaten van beide partijen gestemd ja?
Waar zie jij dat?
In dit (sub)forum wordt consequent streng gemod op de forumbrede regel dat naamsverbasteringen niet zijn toegestaan. Heeft helemaal niks met jou of met "laten kennen" te maken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Och och och och och wat laat je je weer kennen, ik bedoelde niks met die naam. Ik was gewoon verbaasd dat het hem was gelukt zijn achterban te mobiliseren.
Ook dat ja, leuk zo'n verbinding maar Europees zitten ze straks niet eens bij elkaarquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:49 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Sws heeft de PvdA er maar 4. GL heeft er ook 4. Las in het vorige topic dat ze tot 2 verschillende fracties behoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |