Dat is geen DAB+ maar streaming via 4g, vervolgens zend je het over een brak FM signaal weer uit, storings gevoelig, kan hij beter die module achterwege laten en de AUX stekker gebruikenquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:09 schreef StateOfMind het volgende:
Koop een FM transmitter.
Die doe je in je sigarettenaansteker.
Kies op je autoradio een lege frequentie (87,5 bijvoorbeeld) en zet die frequentie ook op je transmitter en koppel die 2 apparaten.
Vervolgens koppel je telefoon via Bluetooth aan die transmitter en voila, je kunt via je telefoon DAB+ spelen over je auto audio
PTA / Vreemde oplader gevonden in auto
ALS je ontvangt hebt is het best goed, zeker de zenders die met 128kbps of meer uitzenden (best beluisterde zenders)quote:
Jup en omdat het digitaal is, is het 0 of 1. Geen ontvangst of wel ontvangst - bij FM heb je dan even wat ruis, maar nog steeds ontvangstquote:
Is dat relevant?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
Een volkswagen met een FM-radio en cassettedeck uit 1997 was de beste auto die ik ooit had.
Relevant genoeg om je erop te laten reageren.quote:
Omdat het kan.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nogmaals, waarom zou je een DAB radio willen aanschaffen als je ieder radiostation streamen naar je mobiel?
beperkte data-bundel. Ik ken nog mensen zat die te pas en te onpas hun mobiele data moeten aanzetten om iets op hun smartphone te bekijken, en dan ook nog eens een hoofdprijs daarvoor betalen;quote:Op maandag 17 juni 2024 15:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nogmaals, waarom zou je een DAB radio willen aanschaffen als je ieder radiostation streamen naar je mobiel?
Neem een grotere.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:39 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
beperkte data-bundel. Ik ken nog mensen zat die te pas en te onpas hun mobiele data moeten aanzetten om iets op hun smartphone te bekijken, en dan ook nog eens een hoofdprijs daarvoor betalen;
Waarom niet de oude eruit halen en de nieuwe erin? Splitter erbij zodat je de bestaande antenne kan gebruiken vor DAB.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou hem dan hier kunnen plaatsen:
Dit is wel een fijne radioquote:Op maandag 17 juni 2024 15:19 schreef rival het volgende:
https://www.kenwood.nl/car/autoradio/all/KMM-BT508DAB/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |