SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:12 schreef Toine51 het volgende:
"Hammer to fall" van Queen opzetten nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:12 schreef Toine51 het volgende:
"Hammer to fall" van Queen opzetten nu...Je baalt ook wel heel erg als je die hamer per ongeluk hebt laten vallen, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is pas echt crisis als het bier op is.
Ik woonde vlak naast de Sint Maartenskerk in Zaltbommel. Heel mijn jeugd stond er een stellage met netten rondom. Zeker een jaar of tien. Ik wist niet beter. Verder is het wel cru dat je op het vuurwerkplein omhoog moet kijken om vallende hamers in plaats van vuurwerk te ontwijken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik dacht dat er altijd netten om steigers zitten de laatste tijd om precies die reden.
De werkgever is er verantwoordelijk voor dat de arboregels nageleefd worden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:01 schreef Jahr00n het volgende:
Tja op de bouw werken meer buitenlanders als Nederlanders. Deze mensen hebben andere (geen) arbonormen.
Jij schuift werkelijk álles schaamteloos af op buitenlanders.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:01 schreef Jahr00n het volgende:
Tja op de bouw werken meer buitenlanders als Nederlanders. Deze mensen hebben andere (geen) arbonormen.
Scheelt toch weer een dode per 20 jaar. Het zou verplicht moeten worden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:27 schreef QAnonn het volgende:
Niet standaard een helm op je hoofd hebben
We hebben live beeld uit Zaltbommel:quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:56 schreef tong80 het volgende:
Ik woonde vlak naast de Sint Maartenskerk in Zaltbommel. Heel mijn jeugd stond er een stellage met netten rondom. Zeker een jaar of tien. Ik wist niet beter. Verder is het wel cru dat je op het vuurwerkplein omhoog moet kijken om vallende hamers in plaats van vuurwerk te ontwijken.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Scheelt toch weer een dode per 20 jaar. Het zou verplicht moeten worden.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |