Omdat ik een beetje het vertrouwen in Omtzigt heb verloren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:25 schreef Momo het volgende:
Best wat mensen die op een andere partij hebben gestemd als in november. Welke switch heb je gemaakt en waarom?
Ik kan je nu al met zekerheid zeggen dat dit helaas niet de landelijke uitslag wordt met slechts 9% voor de PVV en 40% voor PvdA-GL.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:52 schreef aloa het volgende:
Ik hoop dat de uitslag die er nu staat klopt..
Had hier eveneens PVV willen stemmen (enkel vanwege migratie) maar denk dat die in de EU een beetje buiten spel staan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:25 schreef Momo het volgende:
Best wat mensen die op een andere partij hebben gestemd als in november. Welke switch heb je gemaakt en waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet maar nooit. Het geloof in Geert is er niet beter op geworden met al die plannen die in de ijskast staan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al met zekerheid zeggen dat dit helaas niet de landelijke uitslag wordt met slechts 9% voor de PVV en 40% voor PvdA-GL.
In de landelijke peiling staat hij dicht tegen de 50! zetels. Dat gaat hij met een lage opkomst bij lange na niet halen maar zijn achterban ziet geen problemen met de ijskast. Als ze op komen dagen in het stemhokje.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Het geloof in Geert is er niet beter op geworden met al die plannen die in de ijskast staan.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:00 schreef Tjoent het volgende:
Aha er zijn twee topics.
Drie keer PVV![]()
[ afbeelding ]
En wat versnaperingen meegenomen voor de stembureau-peeps
Dat zullen ze wel gewaardeerd hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wordt vaak volgende dag apart geteld en gecontroleerdquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:03 schreef MisterFox het volgende:
PVV, PVV en nog eens PVV.
Worden de stemmen op individuele mensen bijgehouden, of gaat gewoon alles op één stapel?
Ze tellen de lijsten en daarna ook de kandidaten. Je kunt namelijk ook met voorkeursstemmen gekozen worden als je niet op een verkiesbare plaats staat. Meestal tellen ze 's-avonds de lijsten voor de uitslag en de dag erna ook op kandidaatniveau. Aangezien er bij deze verkiezing pas zondag een uitslag is, kan ik me voorstellen dat er vanavond helemaal niet geteld wordt en ze dat morgen in één keer doen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:03 schreef MisterFox het volgende:
PVV, PVV en nog eens PVV.
Worden de stemmen op individuele mensen bijgehouden, of gaat gewoon alles op één stapel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |