Ze leeft compleet het vrije Spaanse leven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:31 schreef dick_laurent het volgende:
Ja, ik weet, katten zijn nu eenmaal graag buiten, maar bij ons is het nu wel een beetje in het extreme aan het schieten.
Lol ja mijn vrouw en ik grappen hier regelmatig overquote:
Ik hoop dat je poes gesteriliseerd is; vraag hierboven beantwoord. Zou het kunnen dat er iets in je huis is waar ze niet mee overweg kan ? Andere huisdieren, of eventueel een kind dat verkeerd met haar omgaat ?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:31 schreef dick_laurent het volgende:
Zijn er andere kattenbezitters hier die een poes/kat hebben die een zelfde soort gedrag vertoont?
Aaaaaawquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:54 schreef dick_laurent het volgende:
ALS ze even binnen is krijgen we wel meteen allemaal kopjes van dr en gaat ze op haar rug liggen om geaaid te worden etc.
Trutbeest is het.
Nee niet dat ik zou weten. Ons huis is niet drastisch veranderd ofzo de laatste maanden. Kinderen zijn we nooit aan begonnenquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:56 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik hoop dat je poes gesteriliseerd is; vraag hierboven beantwoord. Zou het kunnen dat er iets in je huis is waar ze niet mee overweg kan ? Andere huisdieren, of eventueel een kind dat verkeerd met haar omgaat ?
Hah, dat is best een grappige en goeie oplossing ja. Nu wonen wij wel enigszins in de buurt van een wat grotere weg, maar er is hier een stuk minder verkeer dan NL en we hebben het idee dat ze vooral meer in de kleine straatjes hier in het buurtje rond ons heen rondhangt. Dus echt bang ben ik niet in dat opzicht.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:00 schreef herverwijderd het volgende:
Een vriendin had een kat die ook altijd naar buiten wilde, maar wat zij een minder idee vond omdat ze aan een drukke weg woonde.
Die hebben dat uiteindelijk, met veel doorzettingsvermogen, opgelost door de kat uit te laten een paar keer per dag, dus echt aan een tuigje alsof het een hond was.
We hebben op onze veranda wel ook een bakje met water staan en extra brokjes (had ik misschien ff moeten vermelden in mijn OP) en die is regelmatig wel ook leeg, dus daar eet ze ook van, ik gok s'nachts.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:28 schreef piere het volgende:
Denk je dat het eten wat ze eet genoeg is voor een hele dag? Als dat niet zo is heeft ze waarschijnlijk toch een 2e adresje
Grote kans van wel aangezien het hier bijna altijd zonnig en droog isquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:07 schreef miss_sly het volgende:
Kan het iets met het weer te maken hebben?
Ja, dat wist ik. Steek ons maar de ogen uitquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
We hebben op onze veranda wel ook een bakje met water staan en extra brokjes (had ik misschien ff moeten vermelden in mijn OP) en die is regelmatig wel ook leeg, dus daar eet ze ook van, ik gok s'nachts.
[..]
Grote kans van wel aangezien het hier bijna altijd zonnig en droog isideale omstandigheden voor een kad.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Steek ons maar de ogen uit
Maar ik bedoelde meer of er een vrandering is gekomen in het weer, nog wat zonniger en droger en warmer. Of is dit vanaf dat jullie daar wonen zo? Dan is het gewoon een fijn klimaar voor een kad.
Dit is zeer onverstandig. Het blijven woeste roofdieren. Ik wil niet zelf prooi worden...quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:34 schreef ReplaR het volgende:
Volgende keer binnenlaten en dan geen eten neerzetten, weet ze ook eens hoe het voelt om genegeerd te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |