SPOILER: De vragenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog dingen om over na te denken bij het invullen?
Ja, graag. Ik bereken de scores met Excel, en daarvoor is een universeel systeem waarmee ik de antwoorden in Excel plaats zeer nuttig. Het is dus fijn als iedereen op dezelfde manier antwoordt, dat bespaart mij tijd om de scores te bepalen. Dit format is als volgt:
- Haal de vraag weg op de plaats waar je het antwoord neerzet, maar laat het vraagnummer staan. Bij de schiftingsvraag voldoet "Schiftingsvraag: 75:25" (bijvoorbeeld).
- Schrijf namen volledig uit. Dus voor en achternaam. Er zijn niet al te veel vragen waar volledige spelersnamen nodig zijn, maar mocht je referentie nodig hebben: de Engelse wikipedia heeft een lijst met spelers per team en teamnamen. Voorbeeld: "35 Kevin de Bruyne". Omdat veel mensen ze overslaan: Gebruik lekker geen malle tekentjes. Dus: "35 Kylian Mbappe" voldoet.
- Als er gevraagd wordt om een wedstrijd, noem dan de landen in de wedstrijd. Voorbeeld: "29 Duitsland - Nederland"
- Bij vraag 42 (de uitslag) graag geen spaties gebruiken. Dus "42 0-13"
- Gebruik niet meer spaties dan nodig, of puntjes achter de vragennummers of zulks een gedoe. Dat scheelt echt tijd, kan ik uit eigen ervaring zeggen.
- Niet verplicht, wel prettig voor de leesbaarheid: Antwoordposts in een spoiler.
Voorbeeld:SPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regels met betrekking tot gelijke standen
Het kan voorkomen dat er gelijke standen zijn bij vragen waarbij een van de twee (of meer) landen of spelers worden onderscheiden. Bij gelijke standen zijn meerdere antwoorden goed (in het vreemdste geval iedereen). In het geval dat niemand scoort/assists geeft of kaarten krijgt, krijgt geen enkel antwoord punten, behalve als je "Niemand" zou zeggen. Maar is dat wel verstandig?
Bij hoe ver landen komen worden de volgende tiebreakregels gebruikt:
1. De ronde waarin een land eindigt
2. Bij gelijke ronden wordt gekeken naar hoe lang een land het vol heeft gehouden in die ronde: Penalties bereiken is beter dan de verlenging bereiken, wat weer beter is dan na 90 minuten uitgeschakeld.
3. Bij gelijk uitschakelmoment wordt gekeken naar de ranking die wordt opgemaakt op basis van alle gespeelde wedstrijden. Hierbij gelden standaard regels (meeste punten, beste doelsaldo, meeste goals) Mocht dat uitzonderlijk genoeg ook gelijk zijn, dan zijn meerdere antwoorden goed.
Als er nog vragen zijn, stel ze vooral.
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 09-06-2024 20:16:14 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik wacht tot de deelnemers aan het WK bekend zijn. Is dat ok ? Er kan in 2 jaar tijd nog van alles gebeuren.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
. Meedoen kan totdat de eerste bal rolt op het WK, ofwel 14 juni om 21:00.
Als er nog vragen zijn, stel ze vooral.
Speciale vermelding, dat maakt deelname toch wel een soort van verplicht.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is gelukt!
1 @:capuchon_jongen 83
2 @:snakehead85 80
3 @:onlogisch 76
4 @:Doevelaer 76
5 @:Zorro 71
6 @:Lange_Lans 70
7 @:hhh38 70
8 @:heywoodu 67
9 @:Sherlock_Holmes 65
10 @:BB-King 64
11 @:Mexicanobakker 63
12 @:WheeledWarrior 63
13 @:Piebe 62
14 @:Ronzz 60
15 @:skysherrif 60
15 @:-XOR- 60
17 @:Dven 59
18 @:Frutsel 58
19 @:wimderon 56
20 @:Tarado 56
21 @:DomboHetOlifantje 56
22 @:egeltje1985 56
23 @:tong80 54
24 @:Scrummie 54
25 @:Timmeehhh 54
26 @:frozen-assasin 53
27 @:PowerLoungen 53
28 @:Fok-it 53
29 @:vainsteinsvainsteins 50
30 @:Doug-Heffernan 49
31 @:TLC 48
32 @:Machielovic 47
33 @:Fred_B 46
34 @:Starflyer 45
Capuchon_jongen wint. Niet één vraag hadden we allemaal goed: Scrummie had als enige vraag 40 fout, blind vertrouwen in Nederland gok ik dat die Brazilië en Argentinië van de finale zouden weerhouden.
Vraag 20 had niemand goed aangezien ik die niet meer heb meegeteld, er is geen 'officieus' team van het toernooi gekomen dit jaar dus die heb ik geskipt. Had de winnaar niet veranderd, want die had Messi die opzeker punten waard was. Verder zag niemand Marokko 4e worden, was Engeland - Iran niet ingeschat als goalfest waardoor ook niemand dacht dat daar al de tiende goal zou vallen, zag niemand de 0-0 bij Kroatië - België aankomen (al had dat zo anders kunnen zijn met die kansen van Lukaku!), dacht niemand dat geen enkel land alle drie de wedstrijden in de groep zou winnen en blijkt de scheidsrechter van de finale geen grote bekende. Daarnaast zijn zes landen uit Azië, Afrika of Noord-Amerika die de achtste finale halen ook een verrassing. Piebe had als enige goed dat Japan groep E zou winnen, een mooie verrassing. Wheeled_Warrior had als enige Harry Kane die meerdere assists zou geven in Groep B.
Verder hadden alleen Fok-it en Onlogisch goed dat Sane, Kane en Varane samen geen gele kaarten zouden pakken. De rest van de vragen is door minimaal 5 man goed beantwoord en maximaal 31. Hierbij valt vooral het aantal rode kaarten op, slechts vijf van ons dachten dat er minder dan 7 rode kaarten gepakt zouden worden.
Zo, WK kan dicht!
Ach nee.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wacht tot de deelnemers aan het WK bekend zijn. Is dat ok ? Er kan in 2 jaar tijd nog van alles gebeuren.
Belgen zit het gokken in het bloed.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit blijft toch mijn stokpaardjeGewoon die ene Belg die alle Nederlanders aftroeft
Denk niet dat ik deze stunt nog eens ga overdoen.
[..]
Op kantoor wint ook altijd Ria van de adminestraasie. Ik geef je een goede kans.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:40 schreef noodgang het volgende:
hoi ik vind voetbal helemaal kut, ik heb geen idee wie Yaremchuck en Schick zijn, toch ga ik een poging wagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mexicanobakker Bedoel je met de schiftingsvraag de totale tijd dat het EK al bezig is, de tijd in de desbetreffende wedstrijd of het tijdstip van de dag?
En wil je nu wel of geen puntjes achter de vraagnummers? In de beschrijving staat niet, in het voorbeeld wel
[ Bericht 2% gewijzigd door noodgang op 09-06-2024 19:07:46 ]
quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:42 schreef noodgang het volgende:
Tijd ik de wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Mexicanobakker Bedoel je met de schiftingsvraag de totale tijd dat het EK al bezig is, de tijd in de desbetreffende wedstrijd of het tijdstip van de dag?
En wil je nu wel of geen puntjes achter de vraagnummers? In de beschrijving staat niet, in het voorbeeld wel
Zonder puntjes, heb ik even aangepast in de post. Maar dat haal ik wel even weg[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door PowerLoungen op 09-06-2024 17:58:59 ]RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Wielerprono 2014, 2015
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Starflyer op 09-06-2024 19:30:59 ]No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Jazeker.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Zorro op 09-06-2024 18:28:58 ]Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Gewijzigd in originele postquote:Op zondag 9 juni 2024 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag wordt: "27 Welke scheidsrechter fluit de finale?"
Kan een mod dit aanpassen? @:Coco
Even een mention voor wie al ingevuld heeft:
@:Zorro
@:noodgang
@:Fok-it
@:PowerLoungen
@:Pepersaus
@:capuchon_jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Alle wedstrijden. Anders zou ie wel erg makkelijk zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
@:mexicanobakker vraag 48; Wordt er een doelpunt gemaakt in de eerste minuut tijdens dit EK?
Bedoel je hiermee enkel Duitsland - Schotland of geldt dit voor alle wedstrijden? Ik vermoed het eerste maar vraag het voor de zekerheid even
[ Bericht 0% gewijzigd door DombohetOlifantje1 op 11-06-2024 21:34:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krjg hem niet meer ge-edit
@capuchon_jongen wil je mijn vorige reactie verwijderen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:31 schreef Fok-it het volgende:
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krjg hem niet meer ge-edit
@:Capuchon_jongen wil je mijn vorige reactie verwijderen?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een titel te verdedigen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat hangt er van af. Ik ben een moe aapje dat druk is met werk, verslag en dergelijke. Morgen heb ik pas de tijd om mijn Scorito poule (waar ik in drie groepen mee ga dingen) in te vullen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:40 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk doet eerwaarde @:Alaphilippe_ ook nog mee
Ik vertrouw erop dat je een half uurtje vrij kan maken voor je makkers van het FOK! forumquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Ik ben een moe aapje dat druk is met werk, verslag en dergelijke. Morgen heb ik pas de tijd om mijn Scorito poule (waar ik in drie groepen mee ga dingen) in te vullen.
Ik deed niet mee vandaar.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit blijft toch mijn stokpaardjeGewoon die ene Belg die alle Nederlanders aftroeft
Denk niet dat ik deze stunt nog eens ga overdoen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:42 schreef noodgang het volgende:
Toch maar even dit antwoord aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
10. Niet het hoogste niveau is niet het hoogste niveau in dat land. Dus bijvoorbeeld de keuken kampioen divisie is niet het hoogste niveau. Ofwel, afgelopen seizoen heeft deze speler meest recent gevoetbald voor een club die de mogelijkheid had op promotie naar een hogere competitie, of had geen club (maar volgens mij speelt er niemand zonder club op dit EK)quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:02 schreef TAmaru het volgende:
@:Mexicanobakker Wat bedoel je bij vraag 10 precies met het "hoogste niveau"? De "eredivisie" van een willekeurig land, ook bijvoorbeeld Saudi-Arabië?
En wat bedoel je bij vraag 13 precies met een hattrick? Drie achtereenvolgende goals in dezelfde helft of gewoon drie goals in één wedstrijd?
Ok duidelijk, dank je!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10. Niet het hoogste niveau is niet het hoogste niveau in dat land. Dus bijvoorbeeld de keuken kampioen divisie is niet het hoogste niveau. Ofwel, afgelopen seizoen heeft deze speler meest recent gevoetbald voor een club die de mogelijkheid had op promotie naar een hogere competitie, of had geen club (maar volgens mij speelt er niemand zonder club op dit EK)
13. Hattrick = 3 goals, niet per se een zuivere hattrick ofwel in 1 helft of dat je met beide benen en hoofd hebt gescoord etc. Gewoon 3 goals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
3 goals.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
Telt een hattrick als simpelweg 3 goals in een wedstrijd of ook nog ononderbroken in 1 helft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
Kweenie.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg jammer.
Ik hoop je wel met enige regelmaat in de livetopics te vinden makker
Ga je dat nog redden in een uurtje?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
Reminder voor morgen om dit even in te vullen.
Ik ga me er nu aan wagenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je dat nog redden in een uurtje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AZ
ALKMAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
1 wijzig ik in John McGinnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Mooi op tijd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit jaar rekenen we wel op je makker. Je hebt nog een goede 33 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gespeeld!
Nee helaas.. Maar er zijn genoeg deelnemers zie ik!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je dat nog redden in een uurtje?
Jaquote:48 Wordt er een doelpunt gemaakt in de eerste minuut tijdens dit EK?
Telt het als die net gedegradeerd is?quote:10 Maakt een speler die niet op het hoogste niveau speelt een goal op dit EK?
Nee, dat tel ik niet mee. Wel als ie net gepromoveerd is.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja
[..]
Telt het als die net gedegradeerd is?
Prima, duidelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat tel ik niet mee. Wel als ie net gepromoveerd is.
Ter referentie speelt Mbappé voor alle vragen over clubs ook nog altijd voor PSG.
Kutclub dat Albaniequote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:03 schreef Pino112 het volgende:
48 Wordt er een doelpunt gemaakt in de eerste minuut tijdens dit EK?
Antwoord: Ja
Een week geleden was er ook al eentje, zie een paar posts hoger.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:28 schreef Oliver23 het volgende:
En bij Portugal - Turkije was er dus een supporter het veld op gerend. (Vraag 50)
Ja, ik probeer donderdag of vrijdag een tussenstand te maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:53 schreef Ronzz het volgende:
Komt er na speelronde 1 nog een tussenstand?
Mitrovic en Ronaldo hebben geel gepakt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand of er 2 spelers van buiten Europa een gele prent hebben gepakt en of iemand die niet op het hoogste niveau speelt heeft gescoord? Dat tweede lijkt van niet volgens mij
Mitrovic en Ronaldo hadden geel volgens mijquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand of er 2 spelers van buiten Europa een gele prent hebben gepakt en of iemand die niet op het hoogste niveau speelt heeft gescoord? Dat tweede lijkt van niet volgens mij
Gjasula van Albanie speelt voor HSV.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, en die speelden dit jaar zowaar een keertje Bundesligaquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gjasula van Albanie speelt voor HSV.
Edit: Nederlandse wiki niet up to date, speelt voor Darmstadt blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeker weten?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 Haalt Nederland de kwartfinale? Ja
9 Haalt een land dat onderdeel was van de Sovjet-Unie, Joegoslavië of Tsjechoslowakije de kwartfinale? Nee
16 Welk land komt verder: Nederland of België? België
21 In welke ronde strandt Denemarken? Achtste finale
Ja, niet dus. Staat wel goed in de sheetquote:
51 is 15 doelpuntenquote:
Ugh, matigquote:Op maandag 15 juli 2024 15:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
Volgens mij is er geen officieel elftal. BBC komt met deze op basis van data van opta
[ afbeelding ]
Nu dus bekend.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er schijnt wel ooit een TOTT gekozen te worden.
Het kan altijd slechter!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah, dit heb ik bijna net zo slecht gedaan als mn scorito-voorspelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |