Ja en voor zover we hebben gezien lijkt het erop dat er een paar daar dat ook door hebben. Ze laat ook duidelijk blijken zich verheven te voelen boven anderen daar met haar 'gelijkgestemden'.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Wendy vindt zichzelf heel eloquent, maar er komen regelmatig heel vreemde dingen uit haar mond. Zgn. moeilijke woorden die ze verwart met een ander woord of totaal verkeerd gebruikt.
Wat is daar zondig aan?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom moet Grote Bo nou zondig met Ro in de hottub om over recht op bezoek te praten,..
[ afbeelding ]
Niets, behalve enigzins overdreven voor bespreking van 5 min waarvoor Ro zich snel moest omkleden..quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:42 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb dit programma nog nooit gezien, en val nu pas binnen. Dus zal wel spuit 11 zijn.
Ik zag net wel een video van Bradley voorbij komen. Die is ook wel wanhopig op zoek naar roem. Niet gelukt bij de Slechtste Chauffeur, dus dan maar hier.
Wat is die jongen simpel
Zijn ze allemaal zo simpel in dit programma?
Wendy is ook echt wel een irritant en betweterig mens..quote:Op maandag 10 juni 2024 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Topo toppers wel
Wendy die Bradley verbetert en dan over 'de 5 schiereilanden' begint
Oh, je bedoelde 'zonodig'!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets, behalve enigzins overdreven voor bespreking van 5 min waarvoor Ro zich snel moest omkleden..
Ik zag het.. nix zondigs aan Ro, die pakt alles zolang het maar voordeel oplevert.. en dat gaat haar vast wel lukkenquote:
Gelukkig druipt er totaal niet af dat hij wanhopig bekend wil worden. Zal zelfs zijn afgescheurde teennagel nog verkopen voor fame. Benieuwd waar hij over een jaar is.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
wat is chemie?(dom voor zich uit kijkend met zijn bekkie open)....echt hè....ze zoeken ze wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |