dikke kans dat dat het is idd ipv uitverkochtquote:Op maandag 10 juni 2024 11:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zag 't langskomen deze week ergens (denk instagram?) Incl. statement van Jan Roos dat ze het nu moesten cancellen omdat het niet druk genoeg was en zodat er geen financiele schade was blabla. Maar kan 't nu niet vinden.
Kosten kan je aftrekken van je bedrijfsresultaat, maar hierboven wordt gezegd dat het niet hoogwaardig geproduceerd wordt -> dus weinig kosten lijkt mij.quote:Op maandag 10 juni 2024 09:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
(Volgens mij slaat het nergens op)
ja natuurlijk werkt dat zo.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:46 schreef XSbig het volgende:
[..]
Kosten kan je aftrekken van je bedrijfsresultaat, maar hierboven wordt gezegd dat het niet hoogwaardig geproduceerd wordt -> dus weinig kosten lijkt mij.
Dus hoe hoger je bedrijfsresultaat is (donaties van kijkers in dit geval), en hoe kleiner de kosten hoe meer inkomsten/omzet belasting je betaald.
Jij bent wel een man met smaak he. Ex on the Beach, RoddelPraat. Ben je ook voor PSV toevallig? Dan zou ik je bijna gaan daten maat #nohomoquote:
Wordt tijd dat ze voorgoed opgenomen worden.quote:
Noemen ze hem schuldig voor de uitspraak van de rechter?quote:
je kan ook een x kijken ipv alleen maar te klagen over ons dat we kijkenquote:Op donderdag 13 juni 2024 07:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noemen ze hem schuldig voor de uitspraak van de rechter?
Waar klaag ik ? Ik stel gewoon een vraag. Dit is hetzelfde als met VI. "Dan kijk je toch niet" Ondertussen beginnen steeds meer mensen te walgen van Derksen en consorten. Dat gebeurt straks ook met deze zooi. Ben gewoon benieuwd naar zulke fascinerende mensen. Ik ga zo ook weer genieten van Ongehoord Nieuws.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:28 schreef Paul het volgende:
[..]
je kan ook een x kijken ipv alleen maar te klagen over ons dat we kijken
Derksen en co hebben record aantal kijkers. Je bubbel op twitter/fok is de samenleving niet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar klaag ik ? Ik stel gewoon een vraag. Dit is hetzelfde als met VI. "Dan kijk je toch niet" Ondertussen beginnen steeds meer mensen te walgen van Derksen en consorten. Dat gebeurt straks ook met deze zooi. Ben gewoon benieuwd naar zulke fascinerende mensen. Ik ga zo ook weer genieten van Ongehoord Nieuws.
Wat is een bubbel ? En het is FOK! FOK! is niet je leven, VI ook niet. FOK! is een deel van iemands leven, net als VI. Het medium verschilt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Derksen en co hebben record aantal kijkers. Je bubbel op twitter/fok is de samenleving niet.
Steeds meer mensen hebben juist behoefte aan dit geluid. Dat blijkt ook wel uit de kijkcijfers.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar klaag ik ? Ik stel gewoon een vraag. Dit is hetzelfde als met VI. "Dan kijk je toch niet" Ondertussen beginnen steeds meer mensen te walgen van Derksen en consorten. Dat gebeurt straks ook met deze zooi. Ben gewoon benieuwd naar zulke fascinerende mensen. Ik ga zo ook weer genieten van Ongehoord Nieuws.
In tegenstelling tot Derksen denk ik niet dat Jan Roos gaat pleiten voor vaccinaties en voor Hamas.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, die houdt het dichter bij huis. De lafaard zoekt makkelijker slachtoffers.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:44 schreef Nober het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Derksen denk ik niet dat Jan Roos gaat pleiten voor vaccinaties en voor Hamas.
Jan Roos is echt laf ja. Die beledigt hele volksstammen, waarvan een groot deel erom bekend staat geweld niet te schuwen. Je kan het met 'm oneens zijn, maar in die zin vind ik hem eerder dapper.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, die houdt het dichter bij huis. De lafaard zoekt makkelijker slachtoffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |