Leuk om te zien dat je fan bent van het programmaquote:Op donderdag 12 september 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah leuk. Weer een extremisje die gelijk op de man speelt en gaat schelden. Het is trouwens 'jankerd' lieverd.
Nu valt het kwartje, familie van Seth Gaaikema. Sorry Seth.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Jan: "Wat zijn jouw kwaliteiten, moppie?"
Zij: "Fisten"
Jan: "Vissen?"
quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je fan bent van het programma
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:tong80 ze zoeken tekstschrijvers voor de website.
Wat een gedrocht zeg bohhhquote:Op woensdag 18 september 2024 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Vind Bad Bunny geen aantrekkelijk moppie maar ze lijkt me wel kundig in haar vak.
Dan sla ik een keertje over. Moeilijk irritant die vent.quote:
OESSSSSSSSquote:Op woensdag 18 september 2024 21:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wat een gedrocht zeg bohhh
[..]
Dan sla ik een keertje over. Moeilijk irritant die vent.
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:tong80 ze zoeken tekstschrijvers voor de website.
Kak op je lip allen.quote:Op donderdag 19 september 2024 08:50 schreef J83 het volgende:
Jan Roos die losgaat op de Bellinga's, genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOP.
Forum Foxs? Dat zijn wij helemaal niet joh, zullen we hier ook niet toestaan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:29 schreef rickyszz het volgende:
Fok! wordt benoemd door Wouter Boeve in z’n nieuwe video@:00:35
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
forum foxquote:Op zaterdag 21 september 2024 15:29 schreef rickyszz het volgende:
Fok! wordt benoemd door Wouter Boeve in z’n nieuwe video@:00:35
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |