quote:
Euhm in Zuid Afrika is dat heel normaal.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
snelwegwandelaar
. Hoe dom kun je zijn!?
Ik vond het al 112 waardig (en zij ook) toen ik een fietser op de vluchtstrook tegenkwam.
Die auto die jullie kregen in Italie als huurauto, ik heb die ook een keer gehad als huurauto. Echt Chinese rommel waar ik niks mee kon. Goed dat @golfer hem kapotgemaakt heeft.quote:
Ja, en daar gebruiken ze ook cd’s als reflectoren en rijden met paard en wagen op de snelweg, net als in Cuba. Ik ben in beide landen geweest.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Euhm in Zuid Afrika is dat heel normaal.
Maar toch vind ik het stupide.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die auto die jullie kregen in Italie als huurauto, ik heb die ook een keer gehad als huurauto. Echt Chinese rommel waar ik niks mee kon. Goed dat @:golfer hem kapotgemaakt heeft.
Langer vakantiequote:
Je weet toch wie dit zegt he…quote:
quote:
quote:
Globetrotter, op weg naar Doel?quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]vanaf de ring in Antwerpen. Eindelijk door de Kennedytunnel
Nee, naar een kameraad in Frankrijk, daar gaan we elk jaar een weekend heen met de vriendengroep.quote:
Wat fijn!quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat doet een nacht doorslapen en veel minder hoesten een mens goed. Op stofzuigen na (doe ik morgen wel) is het huis schoon en opgeruimd, bed verschoond (voor het eerst weer zelf gedaan sinds de slijmbeursontsteking. Zo even wat dingen anders neerzetten nu ik al een tijdje weer met rechts goed dingen kan pakken.
Volgende week komt de hulp nog een keer, dan vraag ik of ze de ramen wil doen, da’s nog een uitdaging
T was niet leuk nee. Merk wel dat m’n oren steeds verstoppen. Heb een soort vliegtuig gevoelquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat fijn!
Ik heb gelukkig maar twee nachten slecht geslapen door de verkoudheid. Dat van jou klinkt echt heel zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |