Dat dacht ik dus ook. Maar staat dit ook ergens officieel voor dit ek?quote:Op maandag 10 juni 2024 16:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zeker wel.
De UEFA hanteert eerst het onderlinge resultaat, daarna pas het doelsaldo. In jouw voorbeeld is het onderlinge resultaat 1-1 en dus gelijk, dan gaat Oostenrijk door, want 6-5 is uiteraard beter dan 6-6.
Kut, verkeerd gekeken, in jouw voorbeeld gaat Nederland dus door, want het onderlinge resultaat is 3-2. Ik weet niet hoe ik bij 1-1 kwam
Bij WK's is het doelsaldo leidend vóór het onderlinge resultaat.
Vast welquote:Op maandag 10 juni 2024 18:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Maar staat dit ook ergens officieel voor dit ek?
quote:If two or more teams in the same group are equal on points on completion of the final tournament group stage, the following criteria are applied, in the order given, to determine their rankings:
-higher number of points obtained in the matches played among the teams in question;
-superior goal difference resulting from the matches played among the teams in question;
-higher number of goals scored in the matches played among the teams in question;
if, after having applied criteria a) to c), teams still have an equal ranking, criteria a) to c) are reapplied exclusively to the matches between the remaining teams to determine their final rankings. If this procedure does not lead to a decision, criteria e) to h) apply in the order given to the two or more teams still equal:
-superior goal difference in all group matches;
higher number of goals scored in all group matches;
-lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received by players and team officials in all group matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);
-position in the overall European Qualifiers rankings (see Article 23), or if Germany, the host association team, is involved in the comparison, drawing of lots.
Vind dat wel logisch eigenlijk, verder is iedereen op die plek ziek zwak en misselijk en Blind kan daar ookquote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:44 schreef trein2000 het volgende:
De bekende verdedigende middenvelder Ian Maarsen dus. Man man man.
Het is natuurlijk belachelijk dat Maatsen niet opgeroepen is. Maar het lijkt alsof Koeman maar wat doet. Het tactisch idee ontbreektquote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat wel logisch eigenlijk, verder is iedereen op die plek ziek zwak en misselijk en Blind kan daar ook
Er zijn een stuk of 8 geblesseerden. Ik denk juist dat-ie een beetje kijkt momenteel wie er op meerdere posities kunnen spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk belachelijk dat Maatsen niet opgeroepen is. Maar het lijkt alsof Koeman maar wat doet. Het tactisch idee ontbreekt
Hier zit nou juist wel een idee achterquote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk belachelijk dat Maatsen niet opgeroepen is. Maar het lijkt alsof Koeman maar wat doet. Het tactisch idee ontbreekt
Ik denk dat ie naar een opstelling wil kunnen wisselen met minder middenvelders. 343 is nu een realistische optie.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat wel logisch eigenlijk, verder is iedereen op die plek ziek zwak en misselijk en Blind kan daar ook
Uitstekende keuze.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:44 schreef trein2000 het volgende:
De bekende verdedigende middenvelder Ian Maarsen dus. Man man man.
jammer dat blind zo traag is en toch altijd veel fouten maakt bij het NL elftalquote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Na dat foutje tegen Real een geweldig seizoen gespeeld. Zal hij niet weer maken dus geef hem zeker de kans.quote:
Allebei een goed seizoen gedraaid. Clasie is een rare snuiten maar een prima voetballer.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Anders moet je Taylor of Clasie oproepen.
Ja, dat kan dus echt niet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |