Tegen dat ene tikkie had een hoge rechter deze week bezwaar.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:45 schreef monkyyy het volgende:
De fiscus stuurt mij een tikkie als ze weer een begrotingstekort hebben
Ik reken altijd af. Ik zie het als onderdeel van mijn tiendrechtquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:50 schreef dvdfreak het volgende:
Stuur jij weleens een tikkie naar je vrienden
~~monkyyy
Nu word ik toch wel nieuwsgierig naar het onderwerp dat ik gemist heb.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb geen paupervrienden blijkbaar, dat overkomt mij nooit, een tikkie krijgen omdat je één patatje proeft
Ja, tikkies van 15 cent omdat iemand een slokje drinken nam ofzo, belachelijkquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Nu wordt ik toch wel nieuwsgierig naar het onderwerp dat ik gemist heb.
Over tenenkrommend krenterige vrienden?
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:07 schreef dvdfreak het volgende:
Haagsche Historie: het ongemakkelijke huwelijk tussen politiek en sport
De Week van Thomas
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:07 schreef dvdfreak het volgende:
Haagsche Historie: het ongemakkelijke huwelijk tussen politiek en sport
Jort Kelder over de laatste weken van premier Mark Rutte
Xander van der Wulp over ‘Het jaar van Caroline, Pieter en Geert’
De Week van Thomas
Wat hij al jaren deed, met een extra notitie op zijn CV.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Wat moet Thomas nou gaan doen als dit programma de nek om gedraaid is
Sven Kockelmann neemt de vrijdagavond voor zijn rekening op NPO 2. Dat meldt de NPO. Hij presenteert vanaf dit najaar het WNL-programma De Politieke Vrijdag. De zender wil op NPO 1 op de late vrijdagavond “iets lichtvoetiger het weekend in gaan”, met dit najaar onder andere de dramaserie Ten minste houdbaar tot, een programma over Dolly Parton en de MAX PubQuiz.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Wat moet Thomas nou gaan doen als dit programma de nek om gedraaid is
Resultaten zijn niet zo belangrijk, aldus Caroline.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Caroline kan haar schijtbelofte niet waar maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |