quote:
Ik vond haar eigenlijk nooit irritant.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:22 schreef NoCigar het volgende:
Het mag Margje, maar als je uiterst irritant de hele uitzending kaapt met je gekletst, dan ga je af en mag je best een trap na krijgen.
Ze zijn geweest, in januari 2021. Allebei apart.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:22 schreef svann het volgende:
[..]
Baudet wilde nooit komen.
Engel zou best geweest kunnen zijn. In ieder geval wel allerlei anti-vaxers.
Het gaat ook niet over Margje maar over van Rossum die die hele uitzending uiterst irritant was, wel opletten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Ik vond haar eigenlijk nooit irritant.
Letterlijk hoe de Joden zich voelden tijdens de holocaustquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:27 schreef NoCigar het volgende:
Er zijn nog steeds mensen woedend omdat ze toen een keer een zwembad niet binnen mochten gaan.
Steekje zit nog steeds los.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:32 schreef NoCigar het volgende:
Zulke debielen had je toen, en die lopen nog steeds rond.
Ander onderwerp graag, voor ik me alles weer herinner.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Letterlijk hoe de Joden zich voelden tijdens de holocaust
~~ wappies
Sophie Hilbrand.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:35 schreef Cilantro het volgende:
Wat voor flutprogramma gaat Op1 vervangen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |