abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213862677
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2024 21:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
was paused in a number of European countries
Ook in Engeland?

Dat neem jij aan.
Maar dat staat er niet.
Schatje, je draaft door. Neem een diepe adem, mediteer eventjes. Als ik al jouw foute statements moet gaan opsommen hier dan kan lang doorgaan. Je haalt alles door elkaar en weet zelf niet eens meer wat je gezegd hebt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213862789
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2024 20:56 schreef Jippie het volgende:
Denk het niet want in het ziekenhuis (AvL) werd een strikt mondkapjes beleid gevolgd, zodra ik het ziekenhuis inliep moest hij op. In mijn kamer mocht hij even af maar bleef de verpleging op 2 meter afstand om vragenlijst in te vullen. Daarna moest hij weer op tot in de operatie kamer. Werd wel wakker zonder masker in de uitslaapkamer, maar moest er weer een op toen ik naar mijn kamer werd gereden. Dat was dan zo bij de eerste twee operaties. In september en december was dat minder streng. Er werd overigens voor de opnames ook gevraagd of ik ergens met vee in aanraking was geweest of in een stal was geweest.
Hier zat nog een stuk oude quote in waar ik al op heb gereageerd, maakt het beetje verwarrend. Heb dit eruit gehaald.

Als de medewerkers van het ziekenhuis zich allemaal aan het protocol houden qua afstand/hygiene/mondkapjes.

Dan is de ongevaccineerde verzorger/dokter die zich elke ochtend WEL test, veiliger voor jou.
Dan de gevaccineerde verzorger/dokter die zich NIET elke ochtend test? minder veilig voor jou.

Dit kan je gewoonweg niet ontkennen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213862820
quote:
17s.gif Op maandag 10 juni 2024 21:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Schatje, je draaft door. Neem een diepe adem, mediteer eventjes. Als ik al jouw foute statements moet gaan opsommen hier dan kan lang doorgaan. Je haalt alles door elkaar en weet zelf niet eens meer wat je gezegd hebt.
Ja, dan heb je geen antwoord.

Eerst was het Pfizer omdat AstraZeneca nog niet uitgerold was, en nu is het Pfizer omdat AstraZeneca wèl was uitgerold, maar in bepaalde Europese landen op pauze stond.

Ook in Engeland?

Dat staat er niet.

Anyway, he probeert steeds opnieuw naar dezelfde conclusie te werken.

De landen die begin 2021 vaccineren onder de 60 hebben gepauzeerd zijn Nederland, België, Duitsland en Denemarken.

Engeland staat er niet bij.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213862878
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dan heb je geen antwoord.

Eerst was het Pfizer omdat AstraZeneca nog niet uitgerold was, en nu is het Pfizer omdat AstraZeneca wèl was uitgerold, maar in bepaalde Europese landen op pauze stond.

Ook in Engeland?

Dat staat er niet.

Anyway, he probeert steeds opnieuw naar dezelfde conclusie te werken.
Als er maar 2 beschikbaar waren destijds, hoe moeilijk is het. Zoek het anders even zelf op als je het zo graag wil weten, ik ben je google niet. Ik wacht nog steeds op het bewijs dat ze niet gevaccineerd zijn met mRNA Pfizer of Moderna, tot die tijd. Toedeloe!

Als je beetje woordenschat hebt is "Paused" toe te voegen op Beschikbaar. Ondanks dat de vaccinatie op pauze was, was hij wel al in grote getale beschikbaar. Hoe is het moeilijk om dit te begrijpen. Je loopt nu echt te mierenneuken no offense.
pi_213863046
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2024 21:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als er maar 2 beschikbaar waren destijds, hoe moeilijk is het. Zoek het anders even zelf op als je het zo graag wil weten, ik ben je google niet. Ik wacht nog steeds op het bewijs dat ze niet gevaccineerd zijn met mRNA Pfizer of Moderna, tot die tijd. Toedeloe!

Als je beetje woordenschat hebt is "Paused" toe te voegen op Beschikbaar. Ondanks dat de vaccinatie op pauze was, was hij wel al in grote getale beschikbaar. Hoe is het moeilijk om dit te begrijpen. Je loopt nu echt te mierenneuken no offense.
Jaaa, dat is leuk, jij beweert iets, en ik moet tegendeel bewijzen.

Zo werkt het niet.

Het vaccin was in Engeland niet op pauze.

Dat verzin jij erbij.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 juni 2024 @ 21:27:19 #206
485843 crew  Jippie
pi_213863068
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2024 21:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hier zat nog een stuk oude quote in waar ik al op heb gereageerd, maakt het beetje verwarrend. Heb dit eruit gehaald.

Als de medewerkers van het ziekenhuis zich allemaal aan het protocol houden qua afstand/hygiene/mondkapjes.

Dan is de ongevaccineerde verzorger/dokter die zich elke ochtend WEL test, veiliger voor jou.
Dan de gevaccineerde verzorger/dokter die zich NIET elke ochtend test? minder veilig voor jou.

Dit kan je gewoonweg niet ontkennen.
Dat ontken ik wel, want die sneltesten gaven geen 100% zekerheid. Veel patiënten in het AvL krijgen immuuntherapie dus daar wordt/werd goed rekening mee gehouden.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 juni 2024 @ 21:34:01 #207
485843 crew  Jippie
pi_213863196
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2024 21:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jazeker.
Ik ook, en doe het opnieuw zodra er weer een ronde is. Ik respecteer het als mensen zich niet willen vaccineren, maar dan vraag ik mij ook af of ze zo kritisch op alles zijn wat in hun lichaam komt.

Zie het meer als 'oh de overheid wil het graag, dus doe ik het lekker niet'. Beetje anti-overheidssentiment.
pi_213865377
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2024 20:18 schreef Jippie het volgende:

[..]
Op zich snap ik die vaccinatie plicht wel in bepaalde sectoren. Moest zelf 4 X geopereerd worden in 2022, en heb bewust drukke plaatsen gemeden, mijn niet gevaccineerde buren ontlopen en langer met een mondkapje gelopen dan verplicht omdat ik geen uitgestelde operatie wilde doordat ik corona zou hebben.
Gevaccineerde mensen/buren heb je niet ontlopen?
Aangezien die het net zo goed nog konden doorgeven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 juni 2024 @ 00:16:55 #209
485843 crew  Jippie
pi_213865495
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2024 23:44 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Gevaccineerde mensen/buren heb je niet ontlopen?
Aangezien die het net zo goed nog konden doorgeven.
De 'viral load' van een ongevaccineerde zal altijd hoger zijn maar zoals ik al schreef meed ik drukke plaatsen. Mijn buurman komt altijd een praatje maken als ik achter in de tuin ben, heb hem echt ontweken omdat hij en altijd dichtbij komt staan voor een praatje en gaat meestal een uur door met kletsen (waaraan het niet meer te ontsnappen valt). Door hem al bij voorbaat te ontwijken bespaarde ik hem de afwijzing van op afstand blijven en een gesprek afkappen. Mijn andere buren, wel gevaccineerd, hielden uit zichzelf al 2 meter afstand en praatjes van hooguit 3 minuten. Familie en vrienden ook geen problemen.
pi_213866121
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2024 21:34 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik ook, en doe het opnieuw zodra er weer een ronde is. Ik respecteer het als mensen zich niet willen vaccineren, maar dan vraag ik mij ook af of ze zo kritisch op alles zijn wat in hun lichaam komt.

Zie het meer als 'oh de overheid wil het graag, dus doe ik het lekker niet'. Beetje anti-overheidssentiment.
Ik ben op dit forumonderdeel door verschillende Fokkers verguisd voor het feit dat ik me heb laten vaccineren.
Ik zou daardoor niet meer in staat zijn een onafhankelijke eigen mening te kunnen vormen over het vaccin.

Ik vind die gedachtengang buitengewoon fascinerend.
pi_213867503
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 06:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik ben op dit forumonderdeel door verschillende Fokkers verguisd voor het feit dat ik me heb laten vaccineren.
Ik zou daardoor niet meer in staat zijn een onafhankelijke eigen mening te kunnen vormen over het vaccin.
Nou, volgens mij toch niet omdat je gevaccineerd bent?
Daar heeft iedereen zijn eigen keuze in gemaakt waar hij/zij/them het beste bij voelde.

Volgens mij werd je dan meer 'verguisd' omdat je er voor betaald kreeg? En ook dat moet je zelf weten.
pi_213867571
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 10:19 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Daar heeft iedereen zijn eigen keuze in gemaakt waar hij/zij/them het beste bij voelde.

Volgens mij werd je dan meer 'verguisd' omdat je er voor betaald kreeg? En ook dat moet je zelf weten.
Ja, die kwam daar later nog overheen.

En dat was ook best maf, ik laat me tegen een vergoeding vaccineren met een inactief virus vaccin van Valneva, en daardoor kan ik niet kritisch reageren op het mRNA vaccin van Pfizer.

En Valneva was op dat moment al goedgekeurd door de EU. Het onderzoek ging om de effectiviteit te bepalen als booster in verschillende situaties zoals bij voorgeschiedenis van een besmetting en 2x booster.

Het is bovendien een klassiek vaccin.
pi_213867730
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 06:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik vind die gedachtengang buitengewoon fascinerend.
Gaat meer om je gedrag hoor, of jij je laat vaccineren moet je lekker zelf weten.
pi_213867798
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 10:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Gaat meer om je gedrag hoor, of jij je laat vaccineren moet je lekker zelf weten.
Ja, probeer je er maar uit te draaien :7
pi_213867999
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 10:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, probeer je er maar uit te draaien :7
Is goed hoor meneer blabiebla
pi_213868116
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 10:19 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Precies, grootheidswaanzin, uit zijn nek kletsen om het slachtoffer uit te hangen. Een bepaalde groep ontplofte juist over ongevaccineerden, ze zaten bij elke demo aan het scherm gekluisterd als bloedhonden te wachten tot de ME erop los ging rammen.
pi_213868194
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 11:40 schreef controlaltendelete het volgende:

[..]
Precies, grootheidswaanzin, uit zijn nek kletsen om het slachtoffer uit te hangen. Een bepaalde groep ontplofte juist over ongevaccineerden, ze zaten bij elke demo aan het scherm gekluisterd als bloedhonden te wachten tot de ME erop los ging rammen.
Grootheidswaanzin _O-

En dan had je die bepaalde groep daar op moeten aanspreken.
pi_213870279
Voor de openminded geïnteresseerden hier. Buitenaardse info over de gevolgen van grafeen in de prikken. Afkomstig van het Taygetan Lab.

Bron : https://galactic-human-journey.orgfree.com/#Specials

Nederlandse samenvatting:

Belangrijkste Apparatuur en Observatie- en Studiemethoden:

#### Apparatuur:
1. **Optische Bifocale Microscoop**:
- Vergroting tot x1500.
2. **Computergestuurde Optische Microscoop**:
- Vergroting tot x1500.
3. **Computergestuurde Elektronische Microscoop**:
- Vergroting tot x200.000.
4. **Spectroscoop voor Moleculaire en Subatomaire Frequenties**.
5. **Elektronische Gravitatie-Interferometermicroscoop**:
- In kaart brengen van massa-zwaartekracht en subatomaire componenten.
- Verbonden met een medische quantum-holografische computer voor gedetailleerde materiaal- en weefselanalyse.
6. **Quantum Holografische Computer met Medisch Programma**:
- Simulatie van menselijke en niet-menselijke biologische processen en ontwikkeling.
7. **Medical Pod Culturen**:
- 150 menselijke weefselculturen.
- 30 niet-menselijke weefselculturen (Lyrisch, Andromedaan, Arcturisch-Dieslientiplex, Urmah).

#### COVID-19 Vaccins:
1. **Pfizer**: 50 flesjes, 5 doses van 0.3ml.
2. **Moderna**: 50 flesjes, 10 doses van 0.5ml.
3. **AstraZeneca**: 50 flesjes, 10 doses van 0.5ml.

#### Grafeen:
1. **Structuur en Eigenschappen**:
- Bestaat uit 6 protonen, 6 (of 7) neutronen, en 6 elektronen.
- Uiterst resistent, flexibel, thermisch en elektrisch geleidend, en sterk magnetisch.
- Atomaire structuur in zowel wanorde als geordende kristallijne vorm.
- Geproduceerd met geavanceerde technologie die momenteel niet beschikbaar is voor de mensheid, vergelijkbaar met materiereplicators van geavanceerde niet-menselijke rassen.

2. **Toepassing in Vaccins**:
- Grafeen heeft een laag magnetisme totdat het in levend weefsel wordt ingebracht.
- Eenmaal in het lichaam wordt het zeer magnetisch, hecht zich aan weefsels en kan door celmembranen heen.
- Het vormt nanobuisjes rond cellulair DNA, decodeert dit en kan genetische informatie opslaan en overdragen.
- Grafeen kan geprogrammeerd worden en op afstand geactiveerd met microgolven, zoals 5G-frequenties.
- Het kan mRNA-sequenties van andere organismen gebruiken om DNA in menselijke cellen te veranderen.

3. **Risico's en Controle**:
- Grafeen kan specifieke genen activeren of deactiveren, ziektes veroorzaken, en de voortplantingscapaciteit beïnvloeden.
- Mogelijke controle van individuen of populaties door genetische modificatie en gezondheidsaandoeningen.

Deze apparatuur en methoden bieden geavanceerde mogelijkheden voor het observeren, analyseren en manipuleren van biologische en materiële structuren op een zeer gedetailleerd niveau, wat zowel kansen als ethische uitdagingen met zich meebrengt.

### Samenvatting van Grafeen en Gezondheidsrisico's:

#### Grafeen en Ontstekingsreacties:
- Grafeen in inoculaties kan systemische ontstekingsproblemen veroorzaken, waaronder cytokinestormen, trombi, en bloedklonters, zonder de aanwezigheid van het zogenoemde Spike-eiwit.
- Longen en hersenen zijn enkele van de eerste organen die worden getroffen.

#### Rol van Spike-eiwit:
- Het concept van het Spike-eiwit is een simplistische uitleg van een complex proces.
- Grafeendeeltjes bevatten mRNA dat menselijke cellen binnendringt en hun DNA verandert, een proces dat vaak wordt gemist door conventionele wetenschap.

#### DNA-Veranderingen en 5G:
- Nano-grafeen kan DNA in cellen veranderen en reageert op 5G-signalen door gegevens terug te sturen naar de zender.
- Het fungeert als een microfoon, zendt en ontvangt audio en beïnvloedt neurale netwerken, wat synthetische telepathie en massamanipulatie mogelijk maakt.
- Grafeen passeert de bloed-hersenbarrière, nestelt zich tussen neuronen en beïnvloedt neurotransmitteractiviteit, wat kan leiden tot neuronale controle en celdood.

#### Parasieten in Vaccins:
- Verschillende parasieten zijn aangetroffen in COVID-19-vaccins:
- Microfilaria: Pfizer (15/50), Moderna (35/50)
- Toxoplasma gondii: Moderna (28/50), Pfizer (8/50), AstraZeneca (32/50)
- Trypanosoma brucei: Moderna (12/50), Pfizer (38/50), AstraZeneca (22/50)
- Er zijn ook onbekende parasitaire varianten en mogelijk genetisch gemanipuleerde parasieten gevonden in alle 150 onderzochte monsters.

#### Variabiliteit en Inhoud van Vaccins:
- De inhoud van vaccins verschilt zelfs binnen dezelfde partij, wat wijst op de mogelijkheid van op maat gemaakte doseringen.
- Spike-eiwit dat overeenkomt met SARS-CoV-2 is niet gevonden in de vaccins, wat impliceert dat ze geen traditionele vaccins zijn.

#### Conclusie:
- Grafeen, niet Spike-eiwit, is verantwoordelijk voor toxische reacties zoals ontstekingen en bloedklonters.
- Nano-grafeen verandert van vorm en samenstelling naar behoefte, wat detectie en analyse bemoeilijkt.
- De aanwezigheid van diverse parasieten en variabele inhoud binnen vaccins roept vragen op over de consistentie en veiligheid van deze inoculaties.

### Samenvatting van Nano-Grafeen en Gezondheidsrisico's:

#### Nano-Grafeen en Bloedstolling:
- Nano-deeltjes van lipiden en zware metalen zoals staal, ijzer, barium, strontium, titanium, goud, en aluminium worden in de grafenen structuren van inoculaties gevonden.
- Deze stoffen veroorzaken bloedstollingsreacties waarbij rode bloedcellen onmiddellijk klonteren bij blootstelling aan de stoffen, zelfs in kleine hoeveelheden.
- Deze stollingsreactie is consistent waargenomen in zowel weefselmonsters als computermodellen.

#### Biologisch Materiaal en Immuunsysteem Overbelasting:
- Inentingen bevatten een breed scala aan biologisch materiaal, waaronder menselijke en apenstamcellen en foetaal weefsel van verschillende oorsprongen.
- Dit materiaal veroorzaakt een overbelasting en ineenstorting van het immuunsysteem, vergelijkbaar met de progressie van HIV, maar vaak veel sneller.
- Het doel hiervan is om het immuunsysteem bezig te houden en te verzwakken, waardoor de nanotechnologie van grafeen efficiënter kan werken.

#### Nanotechnologie en 5G:
- Grafeen nanodeeltjes bevatten verschillende metalen die hun flexibiliteit in reacties op microgolffrequenties, zoals 5G, verhogen.
- Deze nanodeeltjes kunnen worden geprogrammeerd om specifieke acties uit te voeren, zoals het veranderen van DNA in menselijke cellen.
- De technologie maakt gebruik van microfrequenties om nanodeeltjes te activeren en specifieke taken uit te voeren.

#### Twee Soorten Nanodeeltjes:
- **Type A:** Actie- of structuurdeeltjes die complexe objecten vormen en DNA kunnen lezen en decoderen.
- **Type B:** Containerdeeltjes die genetisch materiaal (RNA, mRNA) en enzymen vervoeren voor omgekeerde transcriptie om DNA te muteren.

#### Lichamelijke Reacties en Toxiciteit:
- De combinatie van chemische gifstoffen en biologisch materiaal in inentingen veroorzaakt sterke immuunreacties en weefselschade, vooral in de hersenen, longen, lever, en nieren.
- Deze reacties leiden tot zuurstoftekort (hypoxie), weefselschade, en micro-necrose of apoptose.
- Cellen gaan in een overlevingsstand, wat het ontstaan van kankergezwellen bevordert.

#### Conclusie:
- De stoffen in de inentingen veroorzaken bloedklonters en ernstige immuunreacties.
- Nanotechnologie in de vaccins, gecontroleerd door 5G-signalen, kan DNA in menselijke cellen veranderen.
- Deze vaccins bevatten diverse biologisch en chemisch materiaal dat immuunsysteemproblemen en kanker kan veroorzaken.

### Samenvatting van Exosomen en Gezondheidsrisico's:

#### Verspreiding van Exosomen:
- Geïnoculeerde personen scheiden exosomen uit via lichaamsvloeistoffen en ademhaling.
- Niet-geïnoculeerde personen die in contact komen met deze exosomen kunnen overeenkomstige symptomen ontwikkelen.
- Deze symptomen kunnen overeenkomen met bekende virusziekten en leiden tot kettingreacties tussen geïnoculeerde en niet-geïnokeerde personen.

#### Immuunsysteem en Gezondheid:
- Geïnoculeerde personen hebben een zwakker immuunsysteem, waardoor hun herstelkansen lager zijn.
- Niet-geïnoculeerde personen hebben een grotere kans om te overleven, aangezien hun immuunsysteem sterker is.

#### Verspreiding van Nano-Grafeen:
- Geïnoculeerde personen scheiden constant nano-grafeen uit, dat kan worden overgedragen aan niet-geïnoculeerde personen.
- De mate van blootstelling en de gezondheidstoestand van de niet-geïnoculeerde persoon bepalen de reactie op deze blootstelling.

#### Toxiciteit en Gezondheidseffecten:
- Nano-grafeen kan ernstige gezondheidsproblemen veroorzaken, inclusief onvruchtbaarheid en genetische veranderingen.
- Nano-grafeen wordt niet alleen in vaccins aangetroffen, maar ook in verwerkte voedingsmiddelen, cosmetica, medicijnen, en chemtrails.

#### Controle door Nanotechnologie:
- Nano-grafeen kan via microfrequenties worden aangestuurd door geavanceerde AI-computers, wat leidt tot transhumanisme en controle over biologische en gedragsmatige reacties.
- Deze technologie kan de lichaamsfrequenties veranderen, wat ernstige schade en bewustzijnsverlies kan veroorzaken.

#### Gevolgen voor het Menselijk Bewustzijn:
- De technologie kan de menselijke geest en lichaam zodanig beïnvloeden dat vrije wil wordt beperkt.
- De incompatibiliteit van frequenties veroorzaakt door nano-grafeen kan de verbinding van de ziel met het lichaam verstoren.

#### Risico's en Toekomstige Observaties:
- De aanwezigheid van nano-grafeen en de voortdurende schade aan het biologische systeem maakt de situatie ernstig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 11-06-2024 17:03:48 ]
pi_213871195
Jeetje wat een bende. Heb niet alles van je link gelezen. Ik lees hier en daar op internet dat er grafeenoxide in die spuiten zaten en zitten.
Dat krijg je nooit meer uit je lichaam. Ik zie info voorbijkomen wat je wel kan doen om die zooi eruit te krijgen maar uit je hoofd krijg je het ws niet.
In combinatie met 5G (als ze er een slinger aangeven/omhoog draaien) werkt dat grafeenoxide als een soort ontvanger of antenne. Ze kunnen de geinjecteerden dan op afstand besturen,wijzigen, ziek maken, punten geven, enz.

Ze zijn dan androids geworden

Nou ja, hoop het natuurlijk niet dat het zover komt

Wat bedoel je met buitenaardse info? krijg je link niet open

Wordt deze info dan gechanneld naar iemand? En die geeft het weer door? Ik zou wel op m'n hoede zijn en niet zomaar aannemen wat ze communiceren
pi_213871298
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:44 schreef koosbasterd het volgende:
Jeetje wat een bende. Heb niet alles van je link gelezen. Ik lees hier en daar op internet dat er grafeenoxide in die spuiten zaten en zitten.
Dat krijg je nooit meer uit je lichaam. Ik zie info voorbijkomen wat je wel kan doen om die zooi eruit te krijgen maar uit je hoofd krijg je het ws niet.
In combinatie met 5G (als ze er een slinger aangeven/omhoog draaien) werkt dat grafeenoxide als een soort ontvanger of antenne. Ze kunnen de geinjecteerden dan op afstand besturen,wijzigen, ziek maken, punten geven, enz.

Ze zijn dan androids geworden

Nou ja, hoop het natuurlijk niet dat het zover komt

Wat bedoel je met buitenaardse info? krijg je link niet open

Wordt deze info dan gechanneld naar iemand? En die geeft het weer door? Ik zou wel op m'n hoede zijn en niet zomaar aannemen wat ze communiceren

Is een transcript van Cosmic Agency, een youtube kanaal waar heel veel op staat. Info is niet gechanneld, maar er is online buitenaards contact ontstaan. In hoeverre het echt is weet ik niet, moet iedereen zelf beoordelen natuurlijk.
pi_213871335
En voor de openminded geïnteresseerden:

Grafeenoxide kan gebruikt worden in mRNA-vaccins om de mRNA-string mee in te kapselen.
Dat gebeurt niet bij de huidige generatie mRNA-vaccins tegen Covid. Die gebruiken daarvoor vetbolletjes.

Zie ook
https://huis.vub.ac.be/corona/kennisbank.php/343

https://factchecknederland.afp.com/doc.afp.com.9F63FK
pi_213871341
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:51 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Is een transcript van Cosmic Agency, een youtube kanaal waar heel veel op staat. Info is niet gechanneld, maar er is online buitenaards contact ontstaan. In hoeverre het echt is weet ik niet, moet iedereen zelf beoordelen natuurlijk.
Ja, vind ik ook hoor
pi_213871392
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:54 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ja, vind ik ook hoor
Daarom. Dat is niet aan mij. En ook begrijpelijk als mensen hier niks van willen weten.

https://galactic-human-journey.orgfree.com/#Specials

misschien dat deze link het wel doet?
pi_213871464
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:59 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Daarom. Dat is niet aan mij. En ook begrijpelijk als mensen hier niks van willen weten.
Zo is het

https://galactic-human-journey.orgfree.com/#Specials

quote:
misschien dat deze link het wel doet?
Yes, thx, ga straks even kijken
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 juni 2024 @ 18:07:53 #225
485843 crew  Jippie
pi_213871964
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 11:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Is goed hoor meneer blabiebla
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 11:40 schreef controlaltendelete het volgende:

[..]
Waarom nou weer dat gesneer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')