Niet echt effectieve manier.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:39 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ze weet te veel ze moet dood. Gr Klaus Swab.
quote:Waarschijnlijk is Debora overleden aan een hartstilstand. Politie en ambulance waren snel ter plaatse, maar konden niets meer voor haar betekenen. Ze is 51 jaar geworden
Onzinquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:16 schreef Wantie het volgende:
Romana is overleden...
Het zoveelste slachtoffer.
https://www.omropfryslan.(...)t-drachten-overleden
[..]
Ik kan uiteraard niet voor iedereen spreken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:40 schreef Jippie het volgende:
Ik snap niet dat men zich druk kan blijven maken om een vaccin wat ze
1.Niet hebben genomen
2.Niet hoeven te nemen
3.Niets mee van doen willen hebben
En de corona pandemie is voor IEDEREEN een zware tijd geweest, ik hoop dat we ook nooit meer zo'n tijd meer mee hoeven te maken.
En ondertussen ook al veer volledig ontkracht natuurlijk, zoals verwacht.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:59 schreef Bananenbennie het volgende:
Vandaag op de voorpagina The Daily Telegraph.
[ afbeelding ]
[..]
het onderzoek:
https://bmjpublichealth.b(...)2/1/e000282.full.pdf
Is er dan nu eigenlijk eens een wetenschappelijke studie, die laat zien wat "turbo-kanker" is?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:41 schreef epicbeardman het volgende:
Arme meid, niets meer van over na de turbo-kanker.
Wat heeft vaccins er nu weer mee te maken?quote:Altijd gezond geweest nooit gerookt, beste voedsel ter wereld tot haar beschikking en health-coaches en diëtisten.
En dan poef na de vaccinaties is er niets meer van over, krijgen we haar ooit nog te zien? Dat ze alles zo verbergen laat in mijn optiek genoeg weten.
Vage video claims....quote:
Omdat er geen enkel studie hiervoor is, die aantoont dat de vaccins dit kunnen veroorzaken?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en jij en ik kunnen niet bewijzen dat het wel of niet zo is. Dus? dan mogen we niet speculeren? mRNA is blijkbaar toch sketchy shit.
Alleen dit blijkt momenteel uit geen enkele studie het geval zijn. Ook niet uit wereldwijde beschikbare data.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is dit soms geen onderzoek?
[..]
Al in 2021 meldde ik in BNW op basis van een studie van Pfizer zelf dat vaccins een oorzaak van oversterfte zouden kunnen zijn:
-jos- in BNW / COVID1984- #177 The show must go on folks!
Gezien mijn eigen onderzoek die ik al meerdere malen geplaatst heb zou het mij niks verbazen:
-jos- in VER / Vaccinatieschadetopic #6 | Zonder leugens
Het zou natuurlijk ook enorm helpen, als je het geen "injectieschade" of prikschade noemt, maar gewoon zeer zeldzame ernstige bijwerkingen na een medische behandelingenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:36 schreef Candymannetje het volgende:
https://gezondverstand.eu(...)-met-injectieschade/
[..]
Already BMJ company issued a statement that this study didn't even investigate the cause of excess mortality regarding misquotation of this study by the press.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:14 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk wat er gaande is. Steeds meer kranten beginnen er ook over te schrijven.
[ x ]
Wij geven om de mensheid, ondanks dat velen de vaccinaties hebben genomen onder dwang. Omdat ze toch graag dat concert wilde bezoeken of wat voor absurde restricties er waren opgelegd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:40 schreef Jippie het volgende:
Ik snap niet dat men zich druk kan blijven maken om een vaccin wat ze
1.Niet hebben genomen
2.Niet hoeven te nemen
3.Niets mee van doen willen hebben
En de corona pandemie is voor IEDEREEN een zware tijd geweest, ik hoop dat we ook nooit meer zo'n tijd meer mee hoeven te maken.
quote:Bijwerkingencentrum Lareb ontving 291 meldingen van aangezichtsverlamming van Bell na een coronavaccinatie tot 24 maart 2022. Dit is een bekende zeldzame bijwerking van de coronavaccins van Pfizer/BioNTech, Moderna en AstraZeneca.
En jij, die heilig gelooft in de goedheid van de farmaceutische industrie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:06 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Omdat er geen enkel studie hiervoor is, die aantoont dat de vaccins dit kunnen veroorzaken?
Ook geen enkel verdenking hiervoor. Er is zelf nog nooit een vaccin geweest, dat dit veroorzaakt heeft.
Wel virussen trouwens, die kunnen wel kanker veroorzaken.
BNW conclusie: Covid is de oorzaak van de explosieve toename van turbo-kanker.
Maar ze hebben het zo goed met ons voor, de farmaceutische industrie. Oh ik zou mijn leven geven voor deze winstgeile industrie. /squote:https://archive.ph/xszDa
Pfizer has agreed to pay up to $250mn to settle more than 10,000 US lawsuits over cancer risks associated with its now-discontinued heartburn drug Zantac, according to people familiar with the deal.
Bronquote:US-based pharmaceutical giant Pfizer has made the first compensation payment to Nigerian families affected by a controversial drug trial 15 years ago.
It paid $175,000 (£108,000) each to four families in the first of a series of payments it is expected to make.
The payouts are part of an out-of-court settlement reached in 2009.
In 1996, 11 children died and dozens were left disabled after Pfizer gave them the experimental anti-meningitis drug, Trovan.
The payouts were made to the parents of four of the children who died.
Here take our money and cancer!quote:Pfizer to pay $330M in Prempro settlement
Bloomberg is reporting that Pfizer has agreed to settle lawsuits over its menopause drug for $330 million. The drugmaker inherited 2,200 lawsuits claiming that Prempro caused breast cancer when it acquired Wyeth in 2009. Each case will settle for an average of $150,000.
Waarom zou dat helpen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:13 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook enorm helpen, als je het geen "injectieschade" of prikschade noemt, maar gewoon zeer zeldzame ernstige bijwerkingen na een medische behandelingen
Daar naast zijn het vaccins en geen injecties.
Vaccins zijn ook niet gevaarlijk, maar gewoon veilig. Maar iedere medische behandeling heeft een risico. Een paracetamol kan ook gevaarlijk zijn.
Daarom vind ik het lachen dat sommigen zweren bij ivermectine.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:56 schreef epicbeardman het volgende:
Zie bijvoorbeeld dat Pfizer onlangs nog voor minstens kwart miljard gesettled heeft voor het kanker veroorzakende medicijn Zantac
[..]
Maar ze hebben het zo goed met ons voor, de farmaceutische industrie. Oh ik zou mijn leven geven voor deze winstgeile industrie. /s
Een industrie die in mijn ogen liever mensen aan dure chemo's houdt en medicijnen dan dat ze daadwerkelijk met een oplossing voor kanker komen.
List of largest pharmaceutical settlements
De mensheid begint veel te goedgelovig en te vertrouwen te hebben in de machthebbers en dit soort industriële profitmakers.
[..]
Bron
Zo kan ik vast nog uren doorgaan. Pfizer is zo rijk en heeft zo veel macht, die maken mensen monddood met miljoenen. Zoals hierboven je ook kan lezen, zelfs buiten de rechtszaal om maken ze deals met de families.
[..]
Here take our money and cancer!
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij? dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarom vind ik het lachen dat sommigen zweren bij ivermectine.
Als je kijkt wat Merck op zijn kerfstok heeft...
Anyway, niets van dit alles bewijst dat het vaccin schadelijk is.
Vliegen is ook veilig. Net zoals paracetamol.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:48 schreef epicbeardman het volgende:
Waar vaccinaties "veilig" zijn volgens Rijksoverheid denken diegene die daadwerkelijk verlamd zijn daar heel anders over. Zijn meerdere verlammingen van Bell tot aan andere gekke kwalen zoals tinnitus,
Bijzonder dat in 2020 mijn huisarts, longarts, cardioloog, fysiotherapeut, arbo arts in die tijd er allemaal anders over denken.quote:"Long covid" is ook een vaccinatie schade dingetje in mijn optiek.
In 2020 hadden we nog geen vaccins, maar we veel long covid patienten. Toch was iedereen toen, ongevaccineerd.quote:Want geen enkele ongevaccineerde heeft "long covid" maar diegene die helemaal plat zijn geprikt zitten nu thuis zonder energie en zijn wajongers geworden.
Ongeacht het falende overheidsbeleid qua persoonlijke beschermingsmiddelen voor medisch en zorgpersoneel, hadden we natuurlijk te maken met een toen nog onbekend virus. Dus kun je aannames verwachten en kun je niet helemaal voorkomen dat er met een kanonskogel op een mug wordt geschoten. Beter dat dan andersom.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik kan uiteraard niet voor iedereen spreken.
Het was inderdaad voor iedereen een zware tijd.
Maar we zijn op grote schaal voorgelogen, bedonderd en onder druk gezet.
Ik vind het wel fijn dat er onderzoek wordt gedaan naar de misstanden en ik hoop dat de onderste steen boven komt.
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En jij, die heilig gelooft in de goedheid van de farmaceutische industrie.
Bijzonde dat er alleen zoveel onderzoeken zijn, die allemaal niet laten zien, dat er ook maar iets mis is met de vaccins.quote:Denkt niet dat ze dit soort onderzoeken blokkeren? dan wel in een doofpot stoppen? als die uberhaupt uitgevoerd mogen worden?
Dus? Wat heeft dit precies met een goed werkend covid vaccin te maken?quote:Heb jij enig idee van welke schandalen Pfizer e.d allemaal al op zich geweten hebben? Welke settlements er door de afgelopen decennia zijn geweest?
De testen op mensen in Afrika b.v.
Misschien zijn het dan geen fouten maar een bewust beleidquote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ongeacht het falende overheidsbeleid qua persoonlijke beschermingsmiddelen voor medisch en zorgpersoneel, hadden we natuurlijk te maken met een toen nog onbekend virus. Dus kun je aannames verwachten en kun je niet helemaal voorkomen dat er met een kanonskogel op een mug wordt geschoten. Beter dat dan andersom.
Overheid is op sommige punten te streng geweest en op sommige punten te laks, en het ergste is dat ik denk dat bij een volgende pandemie blijkt dat er niets is geleerd van gemaakte fouten.
Wat is dan de magische oplossing voor kanker?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:56 schreef epicbeardman het volgende:
Zie bijvoorbeeld dat Pfizer onlangs nog voor minstens kwart miljard gesettled heeft voor het kanker veroorzakende medicijn Zantac
[..]
Maar ze hebben het zo goed met ons voor, de farmaceutische industrie. Oh ik zou mijn leven geven voor deze winstgeile industrie. /s
Een industrie die in mijn ogen liever mensen aan dure chemo's houdt en medicijnen dan dat ze daadwerkelijk met een oplossing voor kanker komen.
List of largest pharmaceutical settlements
De mensheid begint veel te goedgelovig en te vertrouwen te hebben in de machthebbers en dit soort industriële profitmakers.
[..]
Bron
Zo kan ik vast nog uren doorgaan. Pfizer is zo rijk en heeft zo veel macht, die maken mensen monddood met miljoenen. Zoals hierboven je ook kan lezen, zelfs buiten de rechtszaal om maken ze deals met de families.
[..]
Here take our money and cancer!
Dat bleek al uit de pandemie wet die nu aangenomen was. Vele effectieve maatregelen die in de toekomst wel eens heel goed kunnen werken, mochten er allemaal niet in.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:40 schreef Jippie het volgende:
Overheid is op sommige punten te streng geweest en op sommige punten te laks, en het ergste is dat ik denk dat bij een volgende pandemie blijkt dat er niets is geleerd van gemaakte fouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |