Sanne Wallis de Vries @Zoon_Johnquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke vrouw wil jij, ondanks dat ze esthetisch niet knap is, graag eens in bed?
Dan was ik gisteren dus net op tijd.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Soms prakken ze er daar voor hitsige oude mannetjes libidoremmers doorheen.
Mihou, kip, champignons, rode saus.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Good choice.quote:
Well done.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan was ik gisteren dus net op tijd.
Mi wie?quote:
Wtf.quote:
Ik vond die algemeen directrice van ADO wel een geil ding op de één of andere manier.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Het lijkt mij heerlijk om de ketel in de preut van Sanne Wallis te laten fluiten.
Gewoon een goede keus.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond die algemeen directrice van ADO wel een geil ding op de één of andere manier.
Hij was je voor.....quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Het lijkt mij heerlijk om de ketel in de preut van Sanne Wallis te laten fluiten.
Gewoon een goede keus.
Ja ja ja ja jaquote:
doe je wel voorzichtig met je achillespees, je bent ook niet meer de jongste he lieve schatquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja ja ja jaJA
Toeval?! In de zon gezeten met koptelefoon allemaal oude Eminem's en Dr Dre'geluisterd
Toeval??
Oh ja en ik had een penicilline kuur en daarmee mocht ik niet mee in de zon en m'n spieren konden afscheuren, kid you not, ik moest op m'n achillespees letten.![]()
Nou, m'n spieren zijn niet afgescheurd dus in de zon kon ook wel dacht ik.
Kop verbrand![]()
En om dit spannende verhaal af te sluiten:
De kuur heeft niet geholpen.
Kuur: 3/10
Nieuwe Dr Who 2/10
Lievv!quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doe je wel voorzichtig met je achillespees, je bent ook niet meer de jongste he lieve schat
Dat snap ik aangezien Coco andere moderators je volledig negerenquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:34 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen
Gestemd.
Even de vriendschap met moderator Onlogisch aangehaald.
Niet de post begrijpen. Ik zet even een lekker kopje koffie thee voor je.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat snap ik aangezien Coco andere moderators je volledig negeren
Oei. Nu valt het kwartjequote:Op donderdag 6 juni 2024 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet de post begrijpen. Ik zet even een lekker kopje koffie thee voor je.
Je was er vroeg bij!quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:34 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen
Gestemd.
Even de vriendschap met moderator Onlogisch aangehaald.
Geeft niks, op donderdag is de scherpte altijd wat minder.quote:
07:55 gestemd.quote:
Ik was al net na half acht bij het kunstgalerijtje waar ik altijd stem. Lekker rustig en altijd vriendelijke mensen daarquote:
Ik zie jou qua uiterlijk nog steeds voor me als Laurens Dassen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was al net na half acht bij het kunstgalerijtje waar ik altijd stem. Lekker rustig en altijd vriendelijke mensen daar
Wie?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou qua uiterlijk nog steeds voor me als Laurens Dassen.
Ideaal bijbeunen met een Van Basten-enkeltje, zo'n stemlokaal.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:19 schreef Caland het volgende:
Ook alleen al de opmerking: “was al net na half acht bij het kunstgalerijtje waar ik altijd stem”, van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je gewoon in het buurtcentrum stemt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Kok changodquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Over stemmen gesproken. Voor de zekerheid zojuist nog een keer het kieswijzertje gedaan.
[ afbeelding ]
Zou jij Mirjam Bikker wel eens willen aanduwen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis deze verkiezingen het christelijke geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |