Ik wil dat ze me toelaten, niet een ambulance bellen.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even wat bijles van bitterbal en je bent er helemaal klaar voor
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat ook wel, maar ik vind het ook wel eens leuk om op een andere plek te zijn.dan ga je toch lekker wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 2: De Likestrijd Gaat Verder!
Dus nu heb je vorige week de hele week moeten stressen en hoef je nu het examen niet eens meer te doen?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend gebeld dat mijn oude examens toch nog geldig zijn. Het systeem was weer online, en blijkbaar had er iemand nog even naar mijn dossier gekeken na het gedoe van vorige week.
Lekkur oevunnuh op fokquote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
15 juli geloof ik, alleen nog NL schrijven.
Gevestigd in China, een enorme berg 1 star reviews die zeggen dat het een scam is. Hmm. Klinkt betrouwbaar.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat er een app voor is die mutsapper heet. Kan geen toeval zijn.
Zo evil dit. Ik wist niet dat je het in je had.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Engels niet, en ook Natuurkunde en Wiskunde B niet meer.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu heb je vorige week de hele week moeten stressen en hoef je nu het examen niet eens meer te doen?
Dat is een apart vak hoor, als je dat vlekkeloos kunt schrijven verdien je een doctoraatquote:Op maandag 3 juni 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb mijn best weer gedaan.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gevestigd in China, een enorme berg 1 star reviews die zeggen dat het een scam is. Hmm. Klinkt betrouwbaar.
De kwiwimeets zijn alleen voor heel select gezelschapquote:Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Misschien leuk idee om in de zomervakantie een meet bij kwiwi te regelen?
Bilal mag vast zwitserland niet inquote:Op maandag 3 juni 2024 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De kwiwimeets zijn alleen voor heel select gezelschap![]()
"There is no I in "k"."quote:Op maandag 3 juni 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een apart vak hoor, als je dat vlekkeloos kunt schrijven verdien je een doctoraat
Weer zo'n smerig grapje van het universum dus om jou zo te laten stressenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Engels niet, en ook Natuurkunde en Wiskunde B niet meer.
Hoe schreef je dat verkeerd danquote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens het woord "sowieso" vroeger wel correct leren schrijven door FOK!. Je werd er zo genadeloos op afgerekend als je het verkeerd schreef..
ik heb een collega gehad en die zei zoenzoquote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb trouwens het woord "sowieso" vroeger wel correct leren schrijven door FOK!. Je werd er zo genadeloos op afgerekend als je het verkeerd schreef..
Op FOK! hoor je soberzo te schrijven, toch?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |