Vies dikquote:
Gelukkig is deze geel , dus dat scheelt weer voor jou.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:38 schreef bonanza8 het volgende:
Als er iets goor is bij de MCD is het wel die groene frietsaus
zat ook al te denkenquote:Op maandag 3 juni 2024 15:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gelukkig is deze geel , dus dat scheelt weer voor jou.
WHAT THE FUCK!!!!!!quote:
Geen idee dus blijkbaar, Ik ken alleen dezequote:Op maandag 3 juni 2024 15:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gelukkig is deze geel , dus dat scheelt weer voor jou.
Tegenwoordig hebben meer merken ze, zoals remia, en ik proef echt geen verschil.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:48 schreef Frumzel het volgende:
Bestaat toch al lang in de winkel…?
[ afbeelding ]
Die smaakt toch wel anders die van de McD hoor...quote:Op maandag 3 juni 2024 15:48 schreef Frumzel het volgende:
Bestaat toch al lang in de winkel…?
[ afbeelding ]
Nee wat bedoel jequote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:14 schreef marc0871 het volgende:
![]()
![]()
![]()
McDonalds,
McDonalds patat![]()
,
McDonalds fritessaus![]()
![]()
![]()
Klacht lijkt me duidelijk![]()
Ben jij een vleermuis?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Iets met een goed verstaander.
Jij bent dat blijkbaar niet.
Zo heet het dan ook nietquote:Op maandag 3 juni 2024 15:43 schreef bonanza8 het volgende:
Maar het maakt voor mij niet uit, die kapot gore aardappel reepjes (het mag het woord patat niet dragen) zijn ook niet te vreten, dus geen noodzaak voor mij om frietsaus te kopen
Ok. Wat vind je van de patat van andere tenten, zoals BK, KFC, etc.?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:14 schreef marc0871 het volgende:
![]()
![]()
![]()
McDonalds,
McDonalds patat![]()
,
![]()
![]()
KFC weet ik niet, want daar heb ik nog niet gegeten.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ok. Wat vind je van de patat van andere tenten, zoals BK, KFC, etc.?
Lege tube kopen, 60 zakjes saus, voilaquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil de saus voor de kip nuggets in een tube
Welke?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil de saus voor de kip nuggets in een tube
Nou ja, ik kan me herinneren dat je toentertijd kon kiezen uit zoetzuur, barbecue en iets van kerrie of zo?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
In ieder geval dus niet de frietsaus...
Zoetzuurquote:
Patat haal je gewoon bij de snackbar en nergens anders.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ok. Wat vind je van de patat van andere tenten, zoals BK, KFC, etc.?
Da's dan al heel lang geleden, want ik weet van de eerste en de laatste nugget die ik bij McD heb gegeten, dat er keuze was uit 3 sauzen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zoetzuur
Dat was lang geleden de enige saus voor nuggets. Zeg maar de tijdperk dat je nog niet kon kiezen
Mehquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Patat haal je gewoon bij de snackbar en nergens anders.
Nog steeds en volgens mij ook altijd zo geweest. In elk geval al sinds 1985 of zo. De 4e optie is mosterdsaus en dat is ook de enige die ik lekker vind. Toen ik nog bij de Mac werkte nam ik er altijd ketchup bij. Maar ik weiger daar 70 cent (of wat is het?) voor te betalen. Klacht: je mag het zakje kipsaus niet gewoon vervangen door een zakje ketchup. Belachelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me herinneren dat je toentertijd kon kiezen uit zoetzuur, barbecue en iets van kerrie of zo?
Dit dusquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:14 schreef marc0871 het volgende:
![]()
![]()
![]()
McDonalds,
McDonalds patat![]()
,
![]()
![]()
Je kunt het ook maar bar weinig gebruiken, want er zit maar 250ml inquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:10 schreef ISVV het volgende:
Dit is zo'n product dat ik zou kopen maar het vervolgens bar weinig gebruik. Zoiets moet ik echt alleen bij de Mac eten.
Zoiets doe je toch nietquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:38 schreef Näsenbar het volgende:
Vandaag eentje gekocht, gelijk buiten tegen de muur kapot gegooid. Kwam nog een medewerker naar buiten en schreeuwde naar mij 'wat doe je nou??!?!'. Toen keek ik haar aan en zei: wat nou, ik heb hem toch gekocht.
Ik bedoel ook die grote fles van dat andere merk. Heb ooit die hotdogsaus van de IKEA gekocht, maar dat nuttig ik thuis ook niet of nauwelijks. Keer of twee op de rookworst gedaan. Uiteindelijk weggegooid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt het ook maar bar weinig gebruiken, want er zit maar 250ml in
Die Mad Sauce?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik bedoel ook die grote fles van dat andere merk. Heb ooit die hotdogsaus van de IKEA gekocht, maar dat nuttig ik thuis ook niet of nauwelijks. Keer of twee op de rookworst gedaan. Uiteindelijk weggegooid.
Zo'n 10 porties dus. Vast goedkoper dan losse zakjes kopenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt het ook maar bar weinig gebruiken, want er zit maar 250ml in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |