Daar kan zijn moeder niet naar haar toeteren.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom stuur je haar niet naar een hotel?
quote:Op maandag 3 juni 2024 08:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Daar kan zijn moeder niet naar haar toeteren.
TS heeft hier vaker topics geopendquote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 08:46 schreef Stepperoller het volgende:
Met dat toeteren was TS ook al in een hotel.
[..]
Oh lol.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
TS heeft hier vaker topics geopend
[..]
Dus je blijft samen omdat je het anders aan vrienden en familie moet vertellen en bang bent voor hun oordeel?quote:Op maandag 3 juni 2024 00:52 schreef Nick9292 het volgende:
[..]
Je woont samen, vrienden en familie weten van ons en is toch ook niet makkelijk om ineens te zeggen: jij moet weg uit huis.
Hoe betaal jij dit allemaal? Kan nooit van jullie inkomen, zeker niet icm met dergelijke cadeaus.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:47 schreef Nick9292 het volgende:
[..]
Wij zijn ruim een half jaar uit elkaar geweest. Aan de ene kant wilde zij continu goed maken en gaf ze aan dat ze was veranderd en mijn ouders gaven continu aan dat vrouwen eenmaal zo zijn en de volgende echt niet beter hoeft te zijn. We zijn nu drie maanden bij elkaar, afgelopen weekend Parijs geweest, vorige maand Oslo, de maand ervoor zijn wij in Egypte geweest, we wonen ruim en financieel niets te klagen, maar lijkt erop dat zij niets wil bijdragen en dat het allemaal van mij moet komen en dan komt bij het gevoel naar boven dat zij enkel bij mij is voor het geld en als zij daar aan moet bijdragen; het voor haar geen zin meer heeft. Zo voelt dat echt voor mij.
Werken jullie allebei fulltime? En doet zij het volledige huishouden?quote:Op maandag 3 juni 2024 00:59 schreef Nick9292 het volgende:
[..]
Waarom zit zij er dan zo erg mee? Continu heeft ze het over haar maandelijkse bijdrage versus huishoudelijke taken. Ik heb het niet anders gezien, mijn ouders werken beiden en hebben altijd samen alles betaald. Ook toen kookte mijn moeder veel vaker dan mijn vader. Haar eigen moeder heeft nooit gewerkt en haar vader die draagt de woning, dus misschien komt het daar vandaan. Ik zou het niet weten.
Die vraag over het huishouden lijkt onze Nick te blijven ontwijken. Ik vermoed dat hij vind dat wat vuilnis buiten zetten een erg grote bijdrage aan het huishouden doen is.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Werken jullie allebei fulltime? En doet zij het volledige huishouden?
En het is net alsof hij haar huishoudelijke taken al "koopt" voor de ¤ 1.000 die hij meer inlegt dan zij.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die vraag over het huishouden lijkt onze Nick te blijven ontwijken. Ik vermoed dat hij vind dat wat vuilnis buiten zetten een erg grote bijdrage aan het huishouden doen is.
Ik zou zijn andere topics even lezen.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:49 schreef nils7 het volgende:
Man man... zoveel binnen trekken maar niet het denkvermogen hebben dat ze spelletjes met je speelt.
Liefde maakt blind zal ik maar zeggen.
Ik zou zeggen investeer in twee van deze koffers en naai haar en die koffers naar buiten.
Normaal ben ik van de samsonitjes maar gezien haar "high maintenance girl-vibe" raad ik de koffers uit de link aan.
Oh en hou de deur in het slot daarna.
Vind ik ook. Maar hij reageert niet op de vragen hoeveel hij dan daadwerkelijk doet in het huishouden. Of wat zij als eerlijker ziet.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het is net alsof hij haar huishoudelijke taken al "koopt" voor de ¤ 1.000 die hij meer inlegt dan zij.
Maar het verschil blijft even groot, zijn "vrij te besteden" bedrag blijft ¤ 1.000 meer dan haar vrij te besteden bedrag, en ja... als de een dan voor het gezamenlijke huishouden opdraait is dat wel lullig.
Nee, dat is de modus operandi zo ongeveer: essentiėle vragen worden niet beantwoord, dat lijkt in zijn huwelijk ook het probleem te zijn.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:03 schreef prunus het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar hij reageert niet op de vragen hoeveel hij dan daadwerkelijk doet in het huishouden. Of wat zij als eerlijker ziet.
Ook opvallend dat hij niet reageert op die inhoudelijke vragen, maar alleen maar meer informatie geeft waarmee hij haar vooral heel negatief doet overkomen.
Dat is natuurlijk wel logisch, want zij is de vrouw.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:03 schreef Leandra het volgende:
Nu blijkt dat zij ook nog eens vrijwel volledig voor het huishouden mag opdraaien,
Hij kan toch ook een schoonmaker inhuren?quote:Op maandag 3 juni 2024 10:36 schreef DerekB het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel logisch, want zij is de vrouw.
Als beiden werken dan is het niet zo simpel als dat.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:36 schreef DerekB het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel logisch, want zij is de vrouw.
Nou ja, voor de gezamelijke kosten betaald hj meer dan 60 procent en de rest. Is dat eerlijk? Moet hij dan ook van zijn restbedrag nog meer bijdragen puur omdat haar salaris lager is?quote:Op maandag 3 juni 2024 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het is net alsof hij haar huishoudelijke taken al "koopt" voor de ¤ 1.000 die hij meer inlegt dan zij.
Maar het verschil blijft even groot, zijn "vrij te besteden" bedrag blijft ¤ 1.000 meer dan haar vrij te besteden bedrag, en ja... als de een dan voor het gezamenlijke huishouden opdraait is dat wel lullig.
Simplistische conservatieve modus aan.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:06 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Hij kan toch ook een schoonmaker inhuren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |