Dit dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook dat is niet het hele verhaal. Even gravend in mn geheugen had hij de koop van haar deel gekoppeld aan een NDA die haar un essentie monddood zou maken
Angelina is niet de bad guy in dit verhaal...
Ja, maar we geven haar de schuld omdat ze "niet aan hem wilde verkopen terwijl ze daar wel in had toegestemd".quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:26 schreef potjecreme het volgende:
Inmiddels hebben ze allebei aandeel in dit langslepend conflict.
Dat is wat haar advocaten claimen. Daar moet ze bewijs voor aanleveren en dan gaat een rechter erover oordelen. Dat loopt nu, voor zover ik weet, dus we zullen er t.z.t. wel achter komen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook dat is niet het hele verhaal. Even gravend in mn geheugen had hij de koop van haar deel gekoppeld aan een NDA die haar un essentie monddood zou maken
Angelina is niet de bad guy in dit verhaal...
Ja, weet ik ook pas sinds kort. En nu zie ik alleen nog maar Uma in Stranger Things.quote:Op zondag 4 januari 2026 17:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kwam er pas gisteren achter dat Robin in Stranger Things wordt gespeeld door Maya Hawke, de dochter van Ethan Hawke en Uma Thurman.
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/achterk(...)n-shaffy-jaapie.htmlquote:Barbara Sloesen en Joost Hofman verwelkomen zoon Shaffy Jaapie
Shaffy vind ik eerder tokkie problematisch.quote:Op maandag 26 januari 2026 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)n-shaffy-jaapie.html
Je noemt je vis Ja(a)pie, niet je kind
Lekker gewikkeld.quote:Op maandag 26 januari 2026 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shaffy vind ik eerder tokkie problematisch.Van Japie maak je gewoon Jaap.
Wel een erg cute dekentje (of is het een soort zakje) waarin hij gewikkeld ligt.
De hond van Lucky Luke heet toch Rataplan?quote:Op maandag 26 januari 2026 11:39 schreef vencodark het volgende:
Shaffy.![]()
Doet me denken aan die hond van Lucky Luck: die heet Saffy.
Rataplan is de hond van Swiebertjequote:Op maandag 26 januari 2026 17:54 schreef doeka het volgende:
[..]
De hond van Lucky Luke heet toch Rataplan?
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2026 18:07 schreef vencodark het volgende:
Oooh de hond van Boes Boes natuurlijk!
Dat is Saffie.
Bekijk deze YouTube-video
Ik kan alleen aan Ramses denken. En dat is allesbehalve tokkie 🥰quote:Op maandag 26 januari 2026 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shaffy vind ik eerder tokkie problematisch.Van Japie maak je gewoon Jaap.
Wel een erg cute dekentje (of is het een soort zakje) waarin hij gewikkeld ligt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |