"Sjakies" dus.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:03 schreef PotjeSambal het volgende:
@:scjvb welke winkel in het prachtige Haerlem is dit?
quote:Op zondag 2 juni 2024 18:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
"Sjakies" dus.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken iemand die en winkel heeft waar je ook entree moet betalen bovenop de spullen die je eventueel koopt.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:02 schreef PotjeSambal het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)iks-koopt-21-reviews
Entree betalen om een winkel binnen te mogen gaan.
Dat dit kan in Nederland!
Klinkt simpel zat!quote:Ik begrijp niet waarom er zoveel slechte recensies zijn. Als je je houdt aan een paar simpele regels, kun je hier heel leuk winkelen:
- Je kijkt de eigenaresse nooit in je ogen maar kijkt naar de grond.
-Voordat je de winkel betreedt, verklaar je duidelijk wie je bent en hoeveel je van plan bent uit te geven (minimaal 150 euro).
-Je loopt één keer rond en koopt alles wat je oppakt, zonder iets terug te leggen.
-Na het winkelen ga je rechtstreeks naar de kassa en leg je je spullen op de balie als je wordt aangesproken.
-Je betaalt contant het bedrag dat de eigenaresse vraagt zonder iets te zeggen, zelfs als het lijkt alsof het meer is dan je zou moeten betalen.
-Je vraagt niet om een bon en ook niet om wisselgeld.
Je verlaat de winkel direct
Klinkt niet echt als een winkel voor Sterre en Vlinderquote:Meest afschuwelijke ervaring ooit in een winkel meegemaakt! Wij werden uit het niets de winkel uit geschreeuwd en gescholden. De eigenaresse vroeg mij letterlijk of ik "niet het syndroom van down had waardoor" ik het bordje bij de ingang met de regels voor het betreden van de winkel niet kon lezen." Wat een naar mens... de heks rende ons nog achterna op straat om nog 3 euro (1 euro p.p.) entreegeld op te eisen aangezien we niets hadden gekocht. Hadden wij maar eerst de reviews gelezen denk je achteraf. Ons dochtertje was daar twee dagen volledig van slag geraakt. Wij gaan hiervan wel melding van maken bij de politie.
Melding maken bij de politiequote:Op zondag 2 juni 2024 18:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een winkel voor Sterre en Vlinder
Geen foto's mogen maken in een winkelquote:Op zondag 2 juni 2024 20:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
't Is dat het in Haarlem is, want dit klinkt exact als Treasure Trove in Valkenburg aan de Geul. Wat een sociopaten zijn dat
Bij langs lopen en verder niks zeggen is jou teveel gevraagd?quote:Op zondag 2 juni 2024 22:23 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zou haar zo neerklappen, en daarna haar winkel in de hens steken.
Ha nee ik kwam daar ook ooit eens toevallig terecht, toen hing er nog een klein geschreven bordje die ik niet gezien had.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:17 schreef Hyperdude het volgende:
Alleen voor Fransen en Engelsen, zo te lezen.
Gewetensvraag: als ze een zusje had die exact hetzelfde is, zou je die dan neuken of niet?quote:Op zondag 2 juni 2024 22:23 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zou haar zo neerklappen, en daarna haar winkel in de hens steken.
Als iemand je bij je kleding pakt en uitscheldt voor kuthoer en downie? Je snapt overigens zelf ook wel dat ik overdrijf?quote:Op maandag 3 juni 2024 03:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Bij langs lopen en verder niks zeggen is jou teveel gevraagd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |