Zie je, je kan het nog welquote:Op zondag 2 juni 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DAAR WORD IK ECHT HEEL BOOS VAN
nee grapje hihaho
ja
31 is me al te warmquote:Op zondag 2 juni 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er niet heel erg op gelet, maar volgens mij was de warmste temperatuur 31 graden in Sacramento. De warmste plaats was 32 graden op de betreffende dag, maar daar ben ik overdag niet geweest.
Leuk feitje: daar wordt het aankomende week dik in de 40. Ik heb weer eens mazzel gehad
Nou ja dit zijn eigenlijk van die dingetjes die ik van de psych moet doenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahahahaha![]()
nou joh, als dit de teleurstellingen zijn in het leven, dan doe je het goed
Is ook zo, maar ja .. wat doe je eraan he .. ?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik blijf bij het punt er zijn te veel mensen
Ene adolf had daar wel wat ideeën overquote:Op zondag 2 juni 2024 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ja .. wat doe je eraan he .. ?
Kan niet wachten tot het hier 31 graden isquote:
ja kan het wel, maar zit hier als vaatdoekjequote:Op zondag 2 juni 2024 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je, je kan het nog wel![]()
Inb4 hou je bek
Welke jurk? Nu willen wij het ook weten.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zag vandaag een meisje met een leuke jurk. Maar durfde niet te vragen waar ze ‘m gekocht had.
Toen ging mijn vriendin het vragen en ik ben nu zwaar teleurgesteld in mijzelf![]()
Ja, maar dat was een specifiek ras.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ene adolf had daar wel wat ideeën over
Oke China mag ook een stukje helpenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neh, je kunt het uitmoorden beter wat verdelen
Hm ja. lastig.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan het wel, maar zit hier als vaatdoekje
ik twijfel om een dutje te gaan doen of om te gaan slapen om 9 uur ofzo. Ik neig naar het laatste maar dat lijkt nog zo lang te duren
Volgende keer beter, niet te streng zijn. Daar heb je vaak ook weer niks aanquote:Op zondag 2 juni 2024 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja dit zijn eigenlijk van die dingetjes die ik van de psych moet doen
Hitler kwam als schilder niet zo goed uit de verf.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een specifiek ras.
Waarschijnlijk na twee keer dragen stuk maar goedquote:Op zondag 2 juni 2024 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke jurk? Nu willen wij het ook weten.
Leuk hoorquote:Op zondag 2 juni 2024 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Goed...
IJs:
[ afbeelding ]
Dikke boom (mensen voor schaal):
[ afbeelding ]
Mijn douche van 18 mei (je werd nogal nat als je zo dichtbij kwam):
[ afbeelding ]
Zonsopkomst:
[ afbeelding ]
Mijn douche van 19 mei (het pad hiernaartoe was het equivalent van een enorme hoosbui):
[ afbeelding ]
Blauwigheid:
[ afbeelding ]
Kwam @:Haags nog tegen:
[ afbeelding ]
Skyline:
[ afbeelding ]
Brug:
[ afbeelding ]
Strand:
[ afbeelding ]
Zo ver mijn fotoverslag, zijn er nog vragen?
Leuk jurkje maar zijn ook van die jurkjes waarbij je een beetje een kleurtje moet hebbenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarschijnlijk na twee keer dragen stuk maar goed
[ afbeelding ]
Ja, ineens zo'n tijdsvacuumquote:Op zondag 2 juni 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon fokken, is straks ineens de wereld avond weg
..wat?
preventief castrerenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ja .. wat doe je eraan he .. ?
Nee, hij had andere capaciteitenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Hitler kwam als schilder niet zo goed uit de verf.
Ik heb ook echt maar één dag die warmte moeten ervaren. Richting de bergen zat ik praktisch het hele stuk waar het zo warm was in de auto, alleen bij een tussenstop was het even warm, en 's avonds was het nog net lekker genoeg om in het zwembad te springen. Heb het vaker koud dan warm gehad, zo veel is wel zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |