Ja ?quote:
Nou ja, bezorger natuurlijk pissed dat ie dat pakketje niet kwijt konquote:
nee was de bezorgerquote:Op zondag 2 juni 2024 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik ga ervan uit dat dit de reactie is van de buurman en niet die van de bezorger
maar wie weet
neequote:
Precies !quote:
Je bent zelfquote:Op zondag 2 juni 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee
'nee heb je pakketje neit aangenomen' oke ik weet het niet, zal wel bezorger geweest zijn dan. Very raar
Ohja dit kwam niet in me opquote:Op zondag 2 juni 2024 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, bezorger natuurlijk pissed dat ie dat pakketje niet kwijt kon
ik moet hier heel hard om lachenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee was de bezorger
we zijn al 5 jaar het lokale pick up point van de straat zo ongeveer dus denk dat hij gewoon echt de nee niet zag aankomen
Sowieso zondagenquote:
ik heb hier de kracht niet voor, erg hequote:Op zondag 2 juni 2024 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf
#HIHAHOOTJES
Inb4 hou je bek
Ja, goede vraagquote:Op zondag 2 juni 2024 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dit kwam niet in me op
Waarom is iedereen zo snel boos tegenwoordig
[..]
ik moet hier heel hard om lachen![]()
ik zie de teleurstelling voor me
Ook voor jou is het zondagquote:
ik blijf bij het punt er zijn te veel mensenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dit kwam niet in me op
Waarom is iedereen zo snel boos tegenwoordig
hahahahahahahaquote:Op zondag 2 juni 2024 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zag vandaag een meisje met een leuke jurk. Maar durfde niet te vragen waar ze ‘m gekocht had.
Toen ging mijn vriendin het vragen en ik ben nu zwaar teleurgesteld in mijzelf![]()
India platbombarderenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik blijf bij het punt er zijn te veel mensen
zat van de week doctor who terug te kijken, 2005 en ze hebben het over de 5B mensen op de aarde
is nu dik 8
Maar nu kun je hem wel kopenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zag vandaag een meisje met een leuke jurk. Maar durfde niet te vragen waar ze ‘m gekocht had.
Toen ging mijn vriendin het vragen en ik ben nu zwaar teleurgesteld in mijzelf![]()
oh, dat is lief van jequote:
Hmm, ik weet het nietquote:Op zondag 2 juni 2024 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik blijf bij het punt er zijn te veel mensen
zat van de week doctor who terug te kijken, 2005 en ze hebben het over de 5B mensen op de aarde
is nu dik 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |