weet niet of jij alles laat voorlezen?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
Een blinddoek. Dat heet een blnddoek Zwabber.
Dan mis je wel wat dingen hierquote:Op zondag 2 juni 2024 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had een slowchatcancelling koptelefoon moeten kopen.
[ afbeelding ]
Ja dus neemt ze het niet aan en gaat het retour, komt degene ook niet langsquote:Op zondag 2 juni 2024 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je een pakketje aanneemt, dat niet voor jou is,, dan komt meestal degene langs van wie het wel is
Wat was de warmste temperatuur die je daar hebt meegemaakt.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Goed...
IJs:
[ afbeelding ]
Dikke boom (mensen voor schaal):
[ afbeelding ]
Mijn douche van 18 mei (je werd nogal nat als je zo dichtbij kwam):
[ afbeelding ]
Zonsopkomst:
[ afbeelding ]
Mijn douche van 19 mei (het pad hiernaartoe was het equivalent van een enorme hoosbui):
[ afbeelding ]
Blauwigheid:
[ afbeelding ]
Kwam @:Haags nog tegen:
[ afbeelding ]
Skyline:
[ afbeelding ]
Brug:
[ afbeelding ]
Strand:
[ afbeelding ]
Zo ver mijn fotoverslag, zijn er nog vragen?
Jij wil weten of je daar niet sterft aan hitteklap?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat was de warmste temperatuur die je daar hebt meegemaakt.
Jezus ik dacht dat ik mensen haatte maar dit is een nieuw niveau.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja dus neemt ze het niet aan en gaat het retour, komt degene ook niet langs
Je leest mijn geest.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij wil weten of je daar niet sterft aan hitteklap?
mensenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik dacht dat ik mensen haatte maar dit is een nieuw niveau.
Die reactie van de bezorger is niet oke.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb wel eens een pakketje geweigerd voor de buren om de simpele reden dat ik op vakantie ging na die dag (maar dat ging ik de bezorger niet vertellen) maar die vent was toch een partij pissig toen ik nee zei
quote:Op zondag 2 juni 2024 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb wel eens een pakketje geweigerd voor de buren om de simpele reden dat ik op vakantie ging na die dag (maar dat ging ik de bezorger niet vertellen) maar die vent was toch een partij pissig toen ik nee zei
Overigens is dingen laten bezorgen op een ander adres nog steeds een manier van scammenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik dacht dat ik mensen haatte maar dit is een nieuw niveau.
oh, ik ga ervan uit dat dit de reactie is van de buurman en niet die van de bezorgerquote:Op zondag 2 juni 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die reactie van de bezorger is niet oke.
Ik heb er niet heel erg op gelet, maar volgens mij was de warmste temperatuur 31 graden in Sacramento. De warmste plaats was 32 graden op de betreffende dag, maar daar ben ik overdag niet geweest.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat was de warmste temperatuur die je daar hebt meegemaakt.
Waarom zou ze nee tegen de buurman zeggen? Dan kon de buurman net zo goed zelf het pakketje in ontvangst nemen.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik ga ervan uit dat dit de reactie is van de buurman en niet die van de bezorger
maar wie weet
het pakketje is voor de buurman?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou ze nee tegen de buurman zeggen?
"toen ik nee zei" klinkt als de bezorger op dat exacte moment dat ie voor de deur stondquote:Op zondag 2 juni 2024 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ik ga ervan uit dat dit de reactie is van de buurman en niet die van de bezorger
maar wie weet
oh, nog gekkerquote:Op zondag 2 juni 2024 17:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
"toen ik nee zei" klinkt als de bezorger op dat exacte moment dat ie voor de deur stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |