Misschien moet je dan even in hele zinnen gaan praten en uitleg geven waarom het zo ingewikkeld isquote:
Hoe kom jij bij twee pakketjes?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
er komen dus twee pakketjes waarvan één niet voor jou is en die je niet wil aannemen? Dan kan je toch gewoon zeggen dat die niet voor jou is? Dan gaat het automatisch retour
Dus de overheid probeert mijn magnetron te hacken?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bluetooth en magnetrons werken op exact dezelfde frequentie van 2.4 GHz.
ik moet een pakketje aannemenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even in hele zinnen gaan praten en uitleg geven waarom het zo ingewikkeld is
Ze wil een pakketje, maar het is ook een pakketje van iemand die ze niet wil zien die ze moet aannemen?quote:
Ik kinkshame nietquote:Op zondag 2 juni 2024 17:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat chiliflakes erop kan niet goed zijn
dit staat er nietquote:Op zondag 2 juni 2024 17:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze wil een pakketje, maar het is ook een pakketje van iemand die ze niet wil zien die ze moet aannemen?
Ik snap niet wat het zien van die persoon ermee te maken heeftquote:Op zondag 2 juni 2024 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet een pakketje aannemen
wil persoon van pakketje niet zien
zoals ik al zei
de rest verzinnen jullie erbij
ok, waarom moet jij dat snappenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het zien van die persoon ermee te maken heeft
De overheid stuurt signalen via het af stroomnet die uitgezonden worden als je de magnetron aanzet. Allemaal om je telefoon te hacken en mindcontrol en zo. Week up shiepol.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus de overheid probeert mijn magnetron te hacken?
Ja doe maar zo Crackquote:Op zondag 2 juni 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ok, waarom moet jij dat snappenhet is zo
yeaquote:Op zondag 2 juni 2024 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
JE ZEGT: "WIL PERSOON VAN PAKKETJE NIET ZIEN"
quote:
Daarom heeft mijn telefoon een alu-quote:Op zondag 2 juni 2024 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De overheid stuurt signalen via het af stroomnet die uitgezonden worden als je de magnetron aanzet. Allemaal om je telefoon te hacken en mindcontrol en zo. Week up shiepol.
Je begon er zelf over en ik probeer je situatie te begrijpen, maar kennelijk hoeft dat dus niet. Sterkte.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]sorry maar het is echt niet boeiend en ik snap niet waarom ik hier iets zou moeten verantwoorden/uitleggen zodat jij het snapt
boeiend
quote:Op zondag 2 juni 2024 17:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je begon er zelf over en ik probeer je situatie te begrijpen, maar kennelijk hoeft dat dus niet. Sterkte.
quote:
als je een pakketje aanneemt, dat niet voor jou is,, dan komt meestal degene langs van wie het wel isquote:Op zondag 2 juni 2024 17:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het zien van die persoon ermee te maken heeft
Het is al klaar hoor, kom maar uit de bosjesquote:Op zondag 2 juni 2024 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had een slowchatcancelling koptelefoon moeten kopen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |