Ik moest een paar keer lezen voordat ik snapte wat popcorn hier mee tr maken hadquote:Op zondag 2 juni 2024 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. De winkel waar ik eerder mijn Sony doppen had gekocht, is gewoon helemaal gestopt met de verkoop van Sony. Beetje jammer. Heb m'n oude doppen ingeleverd eens kijken wat ze er nog mee kunnen.
Het duurde even voordat de koptelefoons wilden pairen. Ik vermoed omdat zo'n zaak een handvol bluetoothspeakers verwijderd is van popcorn kunnen poppen in de openlucht met de radiostraling.
italie evenement in utrechtquote:
Waarom moet je het aannemen dan?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet een pakketje aannemen van iemand maar hoef die persoon niet te zien. Ik ga denk ik zeggen 'leg het maar in de bosjes, of stuur het op'![]()
Ja dat kan. Moet ie met zijn tempo wel zo´n beetje nu al vertrekken.quote:
echt alles overal van de wap met welk seizoen het isquote:Op zondag 2 juni 2024 17:28 schreef Nattekat het volgende:
Deze had er eigenlijk ook nog bij gemoeten; meer winter gehad tijdens mijn 'zomer'vakantie dan in de hele Nederlandse winter
[ afbeelding ]
omdat het soort van samengedragen verantwoordelijkheid isquote:
geen haastquote:Op zondag 2 juni 2024 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat kan. Moet ie met zijn tempo wel zo´n beetje nu al vertrekken.
Dan zeg je toch dat je het niet aanneemt?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet een pakketje aannemen van iemand maar hoef die persoon niet te zien. Ik ga denk ik zeggen 'leg het maar in de bosjes, of stuur het op'![]()
nee? watquote:Op zondag 2 juni 2024 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat je het niet aanneemt?
Nee, dit was gewoon op grote hoogtequote:Op zondag 2 juni 2024 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
echt alles overal van de wap met welk seizoen het is
ik wil een pakketje, het is nogal raar om het dan niet aan te gaan nemen..quote:Op zondag 2 juni 2024 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Echt zo'n gek voorstel inderdaad, hoe komt ze daar nou bij
Moet je die persoon dan ook binnen vragen en drinken geven enz ?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil een pakketje, het is nogal raar om het dan niet aan te gaan nemen..
Bluetooth en magnetrons werken op exact dezelfde frequentie van 2.4 GHz.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest een paar keer lezen voordat ik snapte wat popcorn hier mee tr maken had
Oke, bye.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een pittige worst voor je
er komen dus twee pakketjes waarvan één niet voor jou is en die je niet wil aannemen? Dan kan je toch gewoon zeggen dat die niet voor jou is? Dan gaat het automatisch retourquote:Op zondag 2 juni 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil een pakketje, het is nogal raar om het dan niet aan te gaan nemen..
Ik wil die persoon niet zien, dus nee? Ik wil het pakketjequote:Op zondag 2 juni 2024 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je die persoon dan ook binnen vragen en drinken geven enz ?
wat chiliflakes erop kan niet goed zijnquote:Op zondag 2 juni 2024 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een pittige worst voor je
..?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
er komen dus twee pakketjes waarvan één niet voor jou is en die je niet wil aannemen? Dan kan je toch gewoon zeggen dat die niet voor jou is? Dan gaat het automatisch retour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |