Gelukkig ben jij hier.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Jezus, zelfs in San Francisco wordt het warm deze week. Dat had ik niet voor mogelijk gehouden.
Ik slaap meestal tussen de 5- 6 uur gemiddeld en dat gaat goedquote:Op zondag 2 juni 2024 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanks
[..]
niet? Bij minder dan 8 uur slaap word ik soort zombie, dat is soms ook wel weer chill
Maar nu lijkt het alsof ik blijf steken op een bepaald niveau van moe zijn
ik vind blanke vla niet liefdevol klinkenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in wiens definitie is dan de vraag
voor mijn doen ben ik best gekleurd nu, maar het gros van de mensen zal me nog steeds blanke vla vinden
en crack heeft van dat roestige haar he, dat gaat meestal met witte de wit huid
En hier staat er voorlopig nog helemaal niets in de kaarten qua zomerweer.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Jezus, zelfs in San Francisco wordt het warm deze week. Dat had ik niet voor mogelijk gehouden.
Communicatie is soms een bitchquote:Op zondag 2 juni 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de intentie van waarom je iets zegt kan wel helpen met interpretatie en verwachtingen bij anderen![]()
dit zeg ik meer tegen mezelf, ik ben hier neit goed in
vrouwen zelfs meer dan 8quote:Op zondag 2 juni 2024 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slaap meestal tussen de 5- 6 uur gemiddeld en dat gaat goed
Hoor wel vaker dat mensen minimaal 8 uur slaap nodig hebbenDan moet ik vroeg naar bed en dat wil ik niet
@Crack_ ze noemt je roestigquote:Op zondag 2 juni 2024 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in wiens definitie is dan de vraag
voor mijn doen ben ik best gekleurd nu, maar het gros van de mensen zal me nog steeds blanke vla vinden
en crack heeft van dat roestige haar he, dat gaat meestal met witte de wit huid
Ga je de familie weer ontwijken ?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vakantiehuisjes voor oud op nieuw zijn ook weer onbetaalbaar
Jezus, ik haal dat nooitquote:Op zondag 2 juni 2024 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vrouwen zelfs meer dan 8
en eens in de maand bijna 10 uur raden ze aan
heb wel vit d gekocht, want dat had ik tekortquote:Op zondag 2 juni 2024 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even in de buitenlucht krijg je weer energie van (waarschijnlijk niet, maar dat zeggen ze wel eens).
quote:Op zondag 2 juni 2024 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slaap meestal tussen de 5- 6 uur gemiddeld en dat gaat goed
Hoor wel vaker dat mensen minimaal 8 uur slaap nodig hebbenDan moet ik vroeg naar bed en dat wil ik niet
ik ben nu net zo gekleurd dat de blauwe aderen op mijn arm niet zo schets van mijn huis af schreeuwen dat ik niet op een zombie lijkquote:Op zondag 2 juni 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind blanke vla niet liefdevol klinken
en ik kan goed bruin wordenen dan 3 dagen later weer weg byeee
Soms ook weleens 3-4, maar goed.. ik weet dat het beter moet en kanquote:Op zondag 2 juni 2024 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb wel vit d gekocht, want dat had ik tekort
en zon is er niet
maar vergeet het steeds te slikken
[..]![]()
5???????? wow
hoe roestiger het dak, des te natter de kelder toch ofzoquote:
Met mijn hond, die vindt vuurwerk stom.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je de familie weer ontwijken ?
Of gezellig MET de fam in een vakantiehuisje ?
Je hond heeft groot gelijk.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn hond, die vindt vuurwerk stom.
je vakantie is pas echt over op het moment dat je collega zegt; heb jij onder je strandbedje gelegen????quote:Op zondag 2 juni 2024 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Is het te merken dat het sentimentele terugkijken naar de vakantie echt definitief op gang is gekomen nu?
Misschien toch maar beter dat ik morgen naar werk ga voordat het te erg wordt.
ik snapte niet wat je aderen met je huis te maken zouden hebben, maar denk dat er huid moest staan?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben nu net zo gekleurd dat de blauwe aderen op mijn arm niet zo schets van mijn huis af schreeuwen dat ik niet op een zombie lijk
ik snap je avondliefde wel maar damn, nee dat zou ik neit volhoudenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms ook weleens 3-4, maar goed.. ik weet dat het beter moet en kan
mijn hond is doofquote:Op zondag 2 juni 2024 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
je kunt naar mijn ouders in Knegsel, daar komen meer mensen met honden die niet van vuurwerk houden. Gezellig is het nietquote:Op zondag 2 juni 2024 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |