quote:Op zondag 2 juni 2024 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een specifiek ras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit meisje was ook niet getannedquote:Op zondag 2 juni 2024 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk jurkje maar zijn ook van die jurkjes waarbij je een beetje een kleurtje moet hebben
hmmmquote:Op zondag 2 juni 2024 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit meisje was ook niet getanned
quote:Op zondag 2 juni 2024 17:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ja eh.. het was gewoon zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kon zich daar ook beter op concentrerenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hij had andere capaciteiten
sterktequote:Op zondag 2 juni 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Jongens ik wil nog naar tuin maar eigenlijk neit want ik ben moe maar ben al lang niet geweest, halp
Ik heb bijna 9 uur geslapen en ik ben ook moe (wel wat gedaan vandaag)quote:
gaat niet goed hier vandaagquote:Op zondag 2 juni 2024 17:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het ging niet om jou, maar de afbeelding was om het luchtig te houden
Je pizza is er met een half uurtje. Kom je deze kant op anders wordt het koudquote:
Oh.. goed dat je het erbij typtquote:Op zondag 2 juni 2024 17:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het ging niet om jou, maar de afbeelding was om het luchtig te houden
Oke is goed, tot zoquote:Op zondag 2 juni 2024 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je pizza is er met een half uurtje. Kom je deze kant op anders wordt het koud
in wiens definitie is dan de vraagquote:Op zondag 2 juni 2024 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit meisje was ook niet getanned
ff bloedwaardes laten checkenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb bijna 9 uur geslapen en ik ben ook moe (wel wat gedaan vandaag)
Maar het maakt dus niet uit hoeveel ik slaap
3 uur of 5 uur.. of mja.. 9 uur..
Even in de buitenlucht krijg je weer energie van (waarschijnlijk niet, maar dat zeggen ze wel eens).quote:Op zondag 2 juni 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Jongens ik wil nog naar tuin maar eigenlijk neit want ik ben moe maar ben al lang niet geweest, halp
Deze grap heeft een dubbele bodemquote:Op zondag 2 juni 2024 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kon zich daar ook beter op concentreren
thanksquote:
niet? Bij minder dan 8 uur slaap word ik soort zombie, dat is soms ook wel weer chillquote:Op zondag 2 juni 2024 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb bijna 9 uur geslapen en ik ben ook moe (wel wat gedaan vandaag)
Maar het maakt dus niet uit hoeveel ik slaap
3 uur of 5 uur.. of mja.. 9 uur..
Misschien een goed idee, maar ik functioneer nogquote:
de intentie van waarom je iets zegt kan wel helpen met interpretatie en verwachtingen bij anderenquote:
de buitenlucht zit vol plantensperma en die bukakke geeft me een hoop ongemakquote:Op zondag 2 juni 2024 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even in de buitenlucht krijg je weer energie van (waarschijnlijk niet, maar dat zeggen ze wel eens).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |