Dat record ook. Daar wil je toch niet wonen 🫣quote:
Die sneeuw ligt op hoogte natuurlijk, maar idd het is wel opvallend.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat record ook. Daar wil je toch niet wonen 🫣
Huwelijksbootje -> waterquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:19 schreef ondeugend het volgende:
Ik zie de hele volgende week weer regen in de planning staan.
En zie een grootst georganiseerde bruiloft in mijn agenda op zaterdag 15 juni...
Hoop zo dat het mee gaat vallen voor het bruidspaar
Daarom zijn daar ook zoveel whisky distilleerderijenquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij bent echt de 2e @bloodymary1 geworden in dit topicquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wederom een mooie dag met volop zonneschijn, amper wind en vanmiddag op zeker weer 20+ graden.
Ik zou maar al te graag in Schotland willen wonen, wat een natuur en ruimte nog daarquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ze woont dan ook 20km van me af ofzoquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jij bent echt de 2e @:bloodymary1 geworden in dit topic
Goddelijk land ja. Echt prachtig. Waarom woon ik eigenlijk in Nederland, zoveel moois op deze aardkloot.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zou maar al te graag in Schotland willen wonen, wat een natuur en ruimte nog daar
Sommige mensen zeiken nou eenmaal graag.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar het is gewoon uitstekend weer. Ik kan wel iedere keer zitten zeiken om alles, maar het valt reuze mee bij mij.
Prachtig land iddquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zou maar al te graag in Schotland willen wonen, wat een natuur en ruimte nog daar
Ik moet daar nog wel een keer heen. Liefst in de herfst. Klinkt misschien raar, dat welquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Goddelijk land ja. Echt prachtig. Waarom woon ik eigenlijk in Nederland, zoveel moois op deze aardkloot.
Nou ja, de echte grijze treurnis is er vooral in het herfst halfjaar. Op het werk is dit nu wel prettigquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ze woont dan ook 20km van me af ofzo
Maar het is gewoon uitstekend weer. Ik kan wel iedere keer zitten zeiken om alles, maar het valt reuze mee bij mij. Als het de halve dag bewolkt is kan ik spreken over 'grijze treurnis', liever spreek ik dan over flink wat uurtjes zon.
Dit de hele zomer is voor mij echt perfect. Snap dat sommige het nog warmer willen, maar dat hoeft van mij niet. Driekwart van de tijd schijnt de warme zon, dus dikke prima.
Al kunnen sommige groentes wel een hogere nachttemperatuur waarderen. Mja, hebben die lekker pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |