Die moeten nog warm draaien ...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Real een beetje tegenvallen hoor pohh
Daarom kijk ik naar Ziggyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik krijg altijd lange tenen van die Jan Dino Humoberto.²
Ik ben zelf ook maar een simpele ziel, ik kan dit wel hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijg je geen lange tenen van Sierd?
Sierd spoort niet. Begin tijdens de wedstrijd over een restaurant in de buurt van het stadion. "Bij Los Manos. Kan je lekker tafelen. Moet je Jose wel eerst een klap geven op zijn bakkes. Fijne vent! Wijntje. Heerlijk."quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijg je geen lange tenen van Sierd?
Lol dit is wel heel slecht. Hij (de streaker) hoefde amper moeite te doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:04 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Als je hele beveiliging bestaat uit een dikke Engelse
Gast in een strak pak dan doe je iets verkeerd he
Druk van de premijur liek.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Real een beetje tegenvallen hoor pohh
Bedankt. Ik zag niks door die kutrook.quote:
Jij had aan de eggs en beans verwacht?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al die bobo's uit middelste vakken zitten nog aan champagne en kaviaar
Zoals Koeman in 1992. Met een vrije trap.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
zou lache zijn als maatsen de winnende maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |