abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213765301
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Het was geen jood.
En nee mensen zijn niet tegen joden, mensen zijn anti-genocide.

Die pro-genocide mensen, daar moet tegen geshamed worden. Die pro-genocide mensen die openlijk met genocide vlaggen rondlopen, ook hier op FOK, die moeten gecancelled worden.
Hamas zijn misdaden worden gewoon half verheerlijkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 02-06-2024 14:51:32 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2024 @ 14:47:57 #177
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213765333
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
In een weekend hebben we antifa dat met islamitische sieg heilers staat te demonstreren en het beeld van een agent die in zijn nek wordt gestoken door een moslim nadat hij is gedoken op een anti islam demonstrant ipv de terrorist.

Ik hoop dat de linkse intellectuelen onder ons ooit weer herontdekken dat religie niet hun vriendje is.
Dit dus, verbijsterend hoe makkelijk ze zich lieten gijzelen door een extreem conservatieve intolerante religie na de moeizame ontkerkelijking en de Islam als onaantastbaar op een voetstuk hesen.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213765349
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hamas zijn misdaden wordt gewoon half verheerlijkt.

[ afbeelding ]
Waar ik met mijn kop niet bij kan is hoe de afgelopen jaren een verkeerde blik al seksueel geweld en ongewenst gedrag is geworden, maar een massaverkrachting van meisjes die naar een concert gingen opeens een positieve revolutionaire daad is geworden. 1984 dubbeldenken op een massale schaal. Ik snap het niet.
  zondag 2 juni 2024 @ 14:53:25 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213765370
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waar ik met mijn kop niet bij kan is hoe de afgelopen jaren een verkeerde blik al seksueel geweld en ongewenst gedrag is geworden, maar een massaverkrachting van meisjes die naar een concert gingen opeens een positieve revolutionaire daad is geworden. 1984 dubbeldenken op een massale schaal. Ik snap het niet.
Omdat roomblanke 'progressieve' neo-marxistische intersectionalisten enkel naar huidskleur kunnen kijken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213765372
quote:
Waar ik met mijn kop niet bij kan is hoe de afgelopen jaren een verkeerde blik al seksueel geweld en ongewenst gedrag is
Alleen door.....
Media? Schreeuwlelijkerts?

quote:
geworden, maar een massaverkrachting van meisjes die naar een concert gingen opeens een positieve revolutionaire daad is geworden.
Dan ben je wel echt verknipt hoor.
quote:
1984 dubbeldenken op een massale schaal. Ik snap het niet.
Zou het of zijn die twee eigenaren van 90% van de media misschien verantwoordelijk voor zwaar eenzijdig ideologisch ingestoken "nieuws"?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213765426
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ook op rechts is er nog genoeg antisemitisme; dat hele Qanon, Unite the Right en noem ze allemaal maar op.

Verschil is: de goegemeente reageert dáár wel met afschuw op.
Oh er zullen vast wel rechtse mensen zijn die joden haten ja, ik zal zelf nooit snappen waarom want het zijn vaak toffe peren. Ook moslims. Ze zijn lekker conservatief en hebben het niet zo op de woke gekte.

Alleen de hunkering van links om zich bij de laatstgenoemde aan te sluiten is apart.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 2 juni 2024 @ 15:06:37 #182
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213765459
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alleen door.....
Media? Schreeuwlelijkerts?
[..]
Dan ben je wel echt verknipt hoor.
[..]
Zou het of zijn die twee eigenaren van 90% van de media misschien verantwoordelijk voor zwaar eenzijdig ideologisch ingestoken "nieuws"?

:)
pi_213765465
quote:
Haha, mijn hemel, wat een laag IQ moet je hebben om je daarmee te willen associëren.
  zondag 2 juni 2024 @ 15:08:51 #184
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213765477
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 15:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Haha, mijn hemel, wat een laag IQ moet je hebben om je daarmee te willen associëren.
Ik plaats de foto's slechts, maar, terechte diagnose wel ;(
pi_213765515
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik bedoel ... Je wenst het niemand toe .. maar eh, damn .. Daar moest ik mezelf er toch even actief aan herinneren dat elk mens intrinsieke waarde heeft, en recht op veiligheid. Dat was namelijk niet mijn eerste gedachte.

Poeh, zo iemand test mijn humanistische waarden.

[ Bericht 8% gewijzigd door probeer op 02-06-2024 15:17:20 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_213765523
quote:
8s.gif Op zondag 2 juni 2024 15:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ik plaats de foto's slechts, maar, terechte diagnose wel ;(
Same, maar mijn hemel, staatsgevaarlijk als je moraliteit onder 0 zit.
Kan me slecht voorstellen dat je hersens dan voldoende werken om op een universiteit te studeren overigens, dus dat is wel erg bijzonder.
Maarja, sociale studies...
  zondag 2 juni 2024 @ 15:20:50 #187
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213765583
lama offtopic geneuzel solly
pi_213765935
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 15:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Same, maar mijn hemel, staatsgevaarlijk als je moraliteit onder 0 zit.
Kan me slecht voorstellen dat je hersens dan voldoende werken om op een universiteit te studeren overigens, dus dat is wel erg bijzonder.
Maarja, sociale studies...
Een belangrijk voordeel van al die mondkapjes en sjaaltjes is dat het minder opvalt hoe weinig studenten er nou daadwerkelijk meedoen volgens mij.
pi_213765956
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 16:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Een belangrijk voordeel van al die mondkapjes en sjaaltjes is dat het minder opvalt hoe weinig studenten er nou daadwerkelijk meedoen volgens mij.
Neuh, valt wel op hoor, er stonden volgens mij een man of 5.... 6 tentjes of wat.. misschien 8... Die slapen dan leuk op campus ofzo.

Savonds de shit onderverven dat wel maar verder valt het mee.
pi_213765971
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Het was geen jood.
En nee mensen zijn niet tegen joden, mensen zijn anti-genocide.

Die pro-genocide mensen, daar moet tegen geshamed worden. Die pro-genocide mensen die openlijk met genocide vlaggen rondlopen, ook hier op FOK, die moeten gecancelled worden.
Voor de mensen in het filmpje is het dragen van een vlag van Israël altijd al genoeg reden geweest om iemand op te jagen, dus ook voor 7 oktober. Maak je daar verder maar geen enkele illusie over.
  zondag 2 juni 2024 @ 16:23:00 #191
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213766057
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 16:10 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Voor de mensen in het filmpje is het dragen van een vlag van Israël altijd al genoeg reden geweest om iemand op te jagen, dus ook voor 7 oktober. Maak je daar verder maar geen enkele illusie over.
En dus accepteren maar? Want ze hebben geen zwarte kistjes met witte veters en kale koppen? Dan is het gewoon cultuur ofzo? Dat moeten we accepteren want dat is nu eenmaal een bijkomend effect van de schat aan culturele toevoeging die de Islam ons geeft?

Culturele toevoegingen als Manchester, Bataclan en Nova?

zondag 2 juni 2024 @ 16:23:49 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213766061
quote:
Je weet dat dit fake is? Zie oa dit draadje:
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 2 juni 2024 @ 16:24:29 #193
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213766065
De keffiyeh als magische onzichtbaarheidsmantel voor neo-nazi's

briljante palestijnse uitvinding, we hebben er 1 heur O+
pi_213766075
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2024 16:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
En dus accepteren maar? Want ze hebben geen zwarte kistjes met witte veters en kale koppen? Dan is het gewoon cultuur ofzo? Dat moeten we accepteren want dat is nu eenmaal een bijkomend effect van de schat aan culturele toevoeging die de Islam ons geeft?

Culturele toevoegingen als Manchester, Bataclan en Nova?

Volstrekt niet accepteren.
pi_213766159
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 21:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dit ben ik niet met je eens, ik geloof niet dat elke Palestijn een geboren terrorist is. Israël zou dan ook meer moeten doen om burgers te sparen, dit gaat anders nog 50.000 jaar zo door.
Misschien moet Hamas dan niet meer verstoppertje spelen tussen de burgers in. Hamas gaat de fout in 7 oktober; Israël is het zat, Hamas betrekt het volk erbij. Beetje omgekeerde wereld als er dan geclaimd wordt (in het algemeen - heb het jou niet zien zeggen) dat het puur de verantwoordelijkheid is van Israël en dat Israël zich schuldig maakt aan genocide. Is al bekend dat ze juist goed hun best doen om burgers te sparen, maar ik neem het ze ook niet echt kwalijk dat ze niet opgeven.
  zondag 2 juni 2024 @ 17:17:52 #196
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213766467
quote:
84s.gif Op zondag 2 juni 2024 16:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je weet dat dit fake is? Zie oa dit draadje:
[ x ]
In die thread staat dat er twijfel over bestaat niet dat het fake is?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 2 juni 2024 @ 17:22:58 #197
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213766529
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 16:25 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Volstrekt niet accepteren.
dank u, laatst beschuldigde u mij nog van het willen plaatsen van mensen in concentratiekampen omdat ik het eens was met de initiële diagnose: Islam is een geestesziekte, elke religie wat mij betreft hoor.

Of je nou in je blote bips met een bezem door het bos hopst bij volle maan of naar mekka bidt, je bent wat mij betreft volkomen en ook totaal achterlijk, de term "achterlijke hekserij" dekt het amper.

Zo ben ik he

zondag 2 juni 2024 @ 17:25:59 #198
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213766557
quote:
16s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
In die thread staat dat er twijfel over bestaat niet dat het fake is?
Ja joh, ik had het al lang gezien, daarom plaatste ik ook die haatheks als laatste plaatje, want dit is echt, die achterlijken zien verkrachting werkelijk als legitiem verzet.

Stel je toch voor
  zondag 2 juni 2024 @ 17:27:24 #199
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213766579
Religie van vrede

inshallah
  zondag 2 juni 2024 @ 17:32:26 #200
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213766684
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Dit dus, verbijsterend hoe makkelijk ze zich lieten gijzelen door een extreem conservatieve intolerante religie na de moeizame ontkerkelijking en de Islam als onaantastbaar op een voetstuk hesen.
Ze zouden even met wat Iraanse mensen moeten praten die de revolutie daar hebben meegemaakt. Dat was een gemeenschappelijke campagne van de islamisten en de linkse partijen. Die laatsten zagen na de revolutie ineens dat hun posters en gedachtengoed heel snel uit het straatbeeld verdwenen en hun voorvechters de gevangenissen in vlogen, door dezelfde islamisten die zij in het zadel geholpen hadden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')