Hopelijk krijg je er geen dorst en hoofdpijn van.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:12 schreef Fogel het volgende:
Ik heb chips met chocolade erop
Vond dat wel een goede keuze als lunch.
Grote kans van wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je er geen dorst en hoofdpijn van.
Het is lekker. Vooralsnog geen hoofdpijn of dorst, maar dat komt vast vanzelf welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Told you so ....
Hopelijk was 't wel lekker
Ga lekker solliciteren dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:23 schreef kree het volgende:
ik zat ff die augurkenkoning te kijken enzo van de week, je zappen toch dan tussen kanalan?
dat commentaar erover is lomp maar best leuk bedrijf, ik zou er werken ook
haha heb in zo iets als dart bedrijf gewerkt. was leuk toen enzo. maarja. het heeft echt leuke kanten he?quote:
Hoezo? Wat is er zuur aan een suggestie om te gaan solliciteren bij een bedrijf wat iemand leuk lijkt?quote:
Augurkenfabriekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er zuur aan een suggestie om te gaan solliciteren bij een bedrijf wat iemand leuk lijkt?
Die worden pas zuur als je ze op zuur doetquote:
Net als See en Meer in het Duitsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:29 schreef Fogel het volgende:
Oh, had even een taalerror hier. Een "agurk" in het Noors is een komkommer in het Nederlands. Een augurk is een zure komkommer
Ja, da's ook zo'n onhandig ietsquote:
ik lust ze wel hoor, koop ze alleen nooit verder want niet echt nodig. maarja zeker knabbel er wel eentje op hoorquote:
Had je al iets gesnoeid?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:32 schreef kree het volgende:
ik wil vooral kibbeling, ben benieuwd of dit nog goed komt. hahaha
Al 4 wekenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
0 LOL maar heb er wel over gedacht enzo al.
hahaha jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:35 schreef maily het volgende:
[..]
Al 4 weken![]()
Het is intussen vertienvoudigd
ik wilde appartementje he en was prima wmb. maar iemand voor. enne na 10 njaar wachten pak je alles enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom neem je dan een huis met tuintje als je er toch niks mee doet, man3
Zodat je geen mensen boven en onder je hebt wonenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Waarom neem je dan een huis met tuintje als je er toch niks mee doet, man3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |