Dat is zo . maar ja groeien ook hard he en ze heeft van elke maat mandjes gemaakt en is al goed gevuld . ik mocht geboorte pakje kopenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je kan beter wat kopen voor als de baby wat ouder is, want iedereen geeft altijd kleren voor als ze net geboren is
precies is er vandoor gegaanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik zit nog te wachten op mijn koffie. 😮
is het eten bij daar goed?quote:
Ja heel goed. Ik heb deze week zeemarlijn op en vanavond ga ik voor een Mahi Mahiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is het eten bij daar goed?
amai jij gaat ook dingen uit proberen zeemarlijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja heel goed. Ik heb deze week zeemarlijn op en vanavond ga ik voor een Mahi Mahi
Dat was echt lekker. En het kostte maar 5 euro, dus lekker uitproberenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
amai jij gaat ook dingen uit proberen zeemarlijn![]()
dat durf ik dus nooit he.. ben een moeilijke eterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat was echt lekker. En het kostte maar 5 euro, dus lekker uitproberen
Goedmorgen wel lekker al geslapen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen! Over een 10 minuten staan de bezorgers al voor de deur met de televisie.
Kan ik daarna weer verder slapen
Wow, dat is op tijd!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen! Over een 10 minuten staan de bezorgers al voor de deur met de televisie.
Kan ik daarna weer verder slapen
Ja, zo'n 4 uurquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goedmorgen wel lekker al geslapen?
oh nare dromen zijn vervelendquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zo'n 4 uur
Maar het waren 4 goede uren met rare dromen.
Ja, wel fijn, hoef ik niet de hele dag in spanning te zitten.quote:
Ja, maar dit waren rare dromen. Over hoe mensen opeens mn hele huis vol zetten met tafels en vanalles, zodat er geen plek meer was voor een televisie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh nare dromen zijn vervelend
oh krijg je spanning ervan als je moet wachten? tegenwoordig kan je bezorg tijd neerzetten scheelt dan al veel voor jequote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wel fijn, hoef ik niet de hele dag in spanning te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |