Morguh Birdiequote:
Ja, onbegrijpelijk. Doe dat gewoon 's middags.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
boren zo vroeg in ochtend is hels
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee nog niet. Alleen nog maar koffie.
Ik had wel foto's gemaakt van de muren hier.. ze hebben de keuken eruit gesloopt, deze week de kozijnen laten vervangen met een hele hoop kabaalquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan boren ze veel te diep en heb je plotseling een gat in je muur zitten. Kun je zo met je buren praten... Handig.
A jakkie dat zijn de minderen dingenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Amieeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Buren zijn hier aan het boren al vanaf 8 uur op een uitslaapdag
Arme jij, hoofdpijn inmiddels gezaktquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:45 schreef murp het volgende:
Ik moest wachten op de koffie. Er stond een rij zeg!
ik wil er graag vers eitje eropquote:
Ja.. ze hebben er een handje aan.. uurtje vanaf 8 uur lawaai maken en dan de rest van de dag weer stilquote:
Maar jij hebt toch een ontbijtje van Dot gehad?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wil er graag vers eitje erop
Werken ze overdag?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. ze hebben er een handje aan.. uurtje vanaf 8 uur lawaai maken en dan de rest van de dag weer stil
zo vroeg eet ik nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch een ontbijtje van Dot gehad?
Of was dat niet genoeg?
Ja ze zeggen het, dat je de eieren van hobbykippen niet moet eten.quote:
euhhh dacht het nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch een ontbijtje van Dot gehad?
Of was dat niet genoeg?
quote:
* gebrokenglas maakt een heerlijk ontbijtje voor Jacq, met verse (warme) koffie en gebakken eitjes.quote:
Ja nu dat weer he, maar als dat zo is vraag ik mij af hoe dat dan met de groente tuintjes van mensen is, zit daar ook teveel van dat spul in wat in de eieren zit?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ze zeggen het, dat je de eieren van hobbykippen niet moet eten.
Ik denk dat dat gewoon is, omdat ze willen dat je hun eieren koopt!
Want wie zijn ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |