De rest van mn lichaam was ook ontregeld! Op het laatst elke dag spierpijn zonder iets te doen. Maar das ook allemaal weer stukken beter!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh amy stress is funest.. kan je hoofd totaal ontregelen
Gelukkig. hopelijk blijft t nu zoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De rest van mn lichaam was ook ontregeld! Op het laatst elke dag spierpijn zonder iets te doen. Maar das ook allemaal weer stukken beter!
Oooh borende buren zijn sowieso al vreselijk en dan ook nog eens zo vroeg! Arme jij!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Amieeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Buren zijn hier aan het boren al vanaf 8 uur op een uitslaapdag
Ja ze proberen weer door he beton te komen me een boor die daar niet geschikt voor isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh borende buren zijn sowieso al vreselijk en dan ook nog eens zo vroeg! Arme jij!
Van Albert Heijn. Zo'n PartyMix zak met allemaal bolletjes en croissantjesquote:
Een klopboormachine!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ze proberen weer door he beton te komen me een boor die daar niet geschikt voor is![]()
volgens mij weten die dozen niet dat ze een betere boormachine moeten kopen waarmee het ze zo lukt![]()
Grote kans dat ze rond 9 uur weer klaar zijn met boren.. ging vorig weekend ook zo..
zit hier met chagie puber nu ook
Goed om te horen, dat het weer beter gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De rest van mn lichaam was ook ontregeld! Op het laatst elke dag spierpijn zonder iets te doen. Maar das ook allemaal weer stukken beter!
mario goedemorgenquote:
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tevens; Schotel![]()
![]()
![]()
![]()
Smaakte dat overpriced clubje wel?
Ah, daar is de koffie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:45 schreef murp het volgende:
Ik moest wachten op de koffie. Er stond een rij zeg!
ga weg met je koude koffie is nu ijskoffiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:45 schreef murp het volgende:
Ik moest wachten op de koffie. Er stond een rij zeg!
En dan boren ze veel te diep en heb je plotseling een gat in je muur zitten. Kun je zo met je buren praten... Handig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ze proberen weer door he beton te komen me een boor die daar niet geschikt voor is![]()
volgens mij weten die dozen niet dat ze een betere boormachine moeten kopen waarmee het ze zo lukt![]()
Grote kans dat ze rond 9 uur weer klaar zijn met boren.. ging vorig weekend ook zo..
zit hier met chagie puber nu ook
Whaaaaa gertjeeeequote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest kloppen, want de bel doet het niet.
Sorry, ben bij de klopboormachine blijven hangen
Ja ken ikquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van Albert Heijn. Zo'n PartyMix zak met allemaal bolletjes en croissantjes![]()
Goedemorgen
ik heb genoeg uren geslapen kan het nu hebben..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een klopboormachine!
Hoor wie klopt daar![]()
Ik zou er ook chagrijnig van worden
O jezelf lekker verwend. Is ook wel eens fijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, nieuwe tv besteld, luxe problemen
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest kloppen, want de bel doet het niet.
Sorry, ben bij de klopboormachine blijven hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |