Begin nu niet weer. Is het spel niks voor jou, ga dan naar een sc ipv WEER moeilijk te doen omdat andere mensen andere interesses dan jou hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:32 schreef kree het volgende:
echt verbazingwekkende hoe jullie een helen reeks zo saai kunnen maken. ja is het spel. blabalbal. ok nu weer gezellig dan?
Ja zeg. Nu ik het voor je opgenomen heb kun je me best een puntje gunnen he?quote:
Eentje danquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja zeg. Nu ik het voor je opgenomen heb kun je me best een puntje gunnen he?
quote:
Gaat me niet om het topic he, maar of er beetje wat verhaal is wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Begin nu niet weer. Is het spel niks voor jou, ga dan naar een sc ipv WEER moeilijk te doen omdat andere mensen andere interesses dan jou hebben.
Weet je wat saai is? Mensen die constant en continu klagen dat het niet gezellig is omdat men niet naar de pijpen van de klager wenst te dansen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:32 schreef kree het volgende:
echt verbazingwekkende hoe jullie een helen reeks zo saai kunnen maken. ja is het spel. blabalbal. ok nu weer gezellig dan?
nee hoor ga gerust over op ander iets?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het gaat erom dat jij denkt te bepalen waar we het hier over hebben
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:37 schreef mario390 het volgende:
en keer will ik weten hoe
ardappel hier henn gehalt
heeft
FOK! is een vrij forum voor iedereen ook voor aardappels.quote:
DOe dat maar en sweet dreamsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:40 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga de binnenkant van m’n oogleden bestuderen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |