Hoe dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 05:07 schreef kree het volgende:
[..]
wha je moet t zien in die tijd he, dit is recenter. als wij wss op voortgezet onderwijs?
no way toen nl zoiets ik vind t mooi en best leuk afgezien nog can christelijke tintje.
Ik heb een auto-dock modulequote:Op zaterdag 1 juni 2024 05:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahhh thanks, heb alleen geen knopjes meer over
Docken doe ik ook al met het toetsenbord. Best lastig in VR.
dat dat toen iig in christelijk of kerken not done was enzo, nu wel?quote:
Ik heb die eruit gesloopt omdat ik juist wat meer wilde doen dan alleen jumpen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 05:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb een auto-dock moduleik laat het doen. En heb tig knoppen op mn hotas, dus heb gelukkig dat probleem niet
Als je 900 jumps gedaan hebt en voor miljarden aan navigationdata hebt, dan wil je geen risico lopen dat je zelf je schip crasht met landen. En die Anaconda in VR is grootquote:Op zaterdag 1 juni 2024 05:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb die eruit gesloopt omdat ik juist wat meer wilde doen dan jumpen.
Haha dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 05:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je 900 jumps gedaan hebt en voor miljarden aan navigationdata hebt, dan wil je geen risico lopen dat je zelf je schip crasht met landen. En die Anaconda in VR is groot
Oh okay. Nou ja, dus is een hogeschool, maar vind het filmpje meer middelbare school niveau hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 05:11 schreef kree het volgende:
[..]
dat dat toen iig in christelijk of kerken not done was enzo, nu wel?
nou ik denk dat je qua productie er nog niet heel veel betere over er kunt vinden die zo gemaakt zijn in NL. maar ok daar ging het niet om natuurlijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 05:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh okay. Nou ja, dus is een hogeschool, maar vind het filmpje meer middelbare school niveau hebben.
Vechten op de Hogeschool?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 05:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik denk dat je qua productie er nog niet heel veel betere over er kunt vinden die zo gemaakt zijn in NL. maar ok daar ging het niet om natuurlijk?
Het gaat erom dat het daar gezellige shit is, ik toen heeeeel lang terug was het vechten enzo, dat wil ik er noemer mee zeggen als filmpje goed is,
Appels en peren gozer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 05:22 schreef kree het volgende:
deze vind ik leuker, bedenk op mijn LTS we mochten dit niet doen of MTS enzo
Hoi Marioquote:
Morguh ASquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |