In principe om 08:00 uur, maar ik denk dat @Rob er tussen half elf en elf is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kudt dat dat zo voor jou voelt
Ik zou dat zo niet ervaren maar daar is iedereen anders in.
Gelukkig slaap je vannacht thuis. Hoe laat mag je weg?
De enigen die om punten zeuren nu zijn jij en mario.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:55 schreef kree het volgende:
ok bolk maar ff?
het verbaasd me echt hoeveel jullie hechten aan punten he? ipv van met elkaar kletsen, tja moet er sommige toch beetje minder serieus nemen dan. Want doen het voor punten.
Stel erbij best, dus. bolk.
bolkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De enigen die om punten zeuren nu zijn jij en mario.
Dat mag iedereen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik durf die Aardappel best te bolken.
Ok, mr. 'ik kijk 24/7 alle BB's in de hoop een tiet te zien', ik hecht heel veel waarde aan jouw opinie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:56 schreef mario390 het volgende:
boos niet maar vind ik komisch
op strand dts te spelen
haha ik en om punten zeuren? bij deze de moderatie mag me er zo uit halen en doe ik nog hetzelfdequote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De enigen die om punten zeuren nu zijn jij en mario.
Je maakt je er anders goed druk over.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:58 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik en om punten zeuren? bij deze de moderatie mag me er zo uit halen en doe ik nog hetzelfde
Ik post hier he. omdat het soms leuk is. die punten boeien me geen reet?
goedemorgenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee, Jacq, ook goedemorgen.
En anderen, goedemorgen
Waar moet die dan mee spelen, met zijn pielquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:54 schreef mario390 het volgende:
is toch ook niet normal, dat je
and strand op handy zit dts te
spelen
je bent toch gek in de batteriequote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok, mr. 'ik kijk 24/7 alle BB's in de hoop een tiet te zien', ik hecht heel veel waarde aan jouw opinie.
nou omdat ik denk vertel gewoon en doe het niet om de punten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je maakt je er anders goed druk over.
* DJMO jat koffie, croissant, ham, kaas, ei en glas jusquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:55 schreef kree het volgende:
ok bolk maar ff?
het verbaasd me echt hoeveel jullie hechten aan punten he? ipv van met elkaar kletsen, tja moet er sommige toch beetje minder serieus nemen dan. Want doen het voor punten.
Stel erbij best, dus. bolk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:46 schreef kree het volgende:
ok koffie.fuck me. ik ga er niet meer op in
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
en ondertekend bij deze
tenzij nieuwe he? hahaha
misschien ins meer zwemmenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar moet die dan mee spelen, met zijn piel
hi leuke plannen vandaag?quote:
* Dotteke geeft DJMO een tik over haar vingersquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO jat koffie, croissant, ham, kaas, ei en glas jus
Nee, je probeert weer jouw zin door te drijven. Ik lul hier gewoon slap mee, maar jij ziet dat als alles voor de punten doen. Dat mag, maar stop nou eens met mensen daarmee lastig vallen. Je hebt overigens al gezegd er niet meer over te beginnen, en toch doe je dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou omdat ik denk vertel gewoon en doe het niet om de punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |