Wat een snellerd!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag net een filmpje van mijn achternichtje, aan de hand loopt ze best wel goed. Morgen is ze 8 maanden
Ohhh ❤️❤️Villa Oplontis zo mooiquote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:04 schreef Blues het volgende:
Dag 3 staat ook op de blog
https://paulentrudie.nl/amalfikust-itali%C3%AB-mei-juni-2024.php
Altijd wel een werkje maar zo leuk om daarmee ff je hele dag nog eens voorbij te zien komen
Ah die villa is tof he. Super mooi, en er is geen kip.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:04 schreef Blues het volgende:
Dag 3 staat ook op de blog
https://paulentrudie.nl/amalfikust-itali%C3%AB-mei-juni-2024.php
Altijd wel een werkje maar zo leuk om daarmee ff je hele dag nog eens voorbij te zien komen
Hebben we ook nog naar gekeken idd.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah die villa is tof he. Super mooi, en er is geen kip.
In diezelfde categorie is Herculaneum een aanrader boven Pompeii. Rustiger (Vooral veel minder Amerikanen die boven op dingen gaan zitten en andere tenenkrommende shit), mooier (veel later gevonden en dus veel meer intact).
Hoe is het met de kat?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah die villa is tof he. Super mooi, en er is geen kip.
In diezelfde categorie is Herculaneum een aanrader boven Pompeii. Rustiger (Vooral veel minder Amerikanen die boven op dingen gaan zitten en andere tenenkrommende shit), mooier (veel later gevonden en dus veel meer intact).
Zalfje mee, waarschijnlijk een -al helend- krasje op hoornvliesquote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Evenement was tof trouwens. Mooie dingen gebouwd, organisatie blij, gewerkt met leuke mensen. Opbouwen duurde ruim 18 uur, breken was in 3 en een half klaar.
Gisteren bij thuiskomst gewaterstofzuigd in de kelder en daarmee toch nog 25 liter water van/uit de tapijttegels gehaald. Inmiddels staat de bigass ontvochtiger in de kelder + een kacheltje.
Vandaag een beetje in huis prutsen, bus leegpakken met de meuk van gisteren, spullen inpakken en dan via de binnenstad om nog zooi van evenement op te halen richting m'n ouders. Mijn vader doet een workwarming. Na verbouwing van de zaak + nieuwe mede-eigenaar + bijkopen van extra hal. Met tap en snackwagen.![]()
Needless to say dat we in de buurt blijven slapen vannacht en dat wij verantwoordelijk zijn voor het geluid.
Dan hoop ik dat het weer bij jou beter is dan hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik ga de ass van mijn tuin kicken. Voor de verandering.
Op een paar druppels na blijft het hier dit weekend droogquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het weer bij jou beter is dan hier.
Ik moet ook wel weer wat onkruidjes, maar die mogen nog even groeien wegens gebrek aan elimineer-tijd. Na het weekend lijkt het voor mij een paar dagen rustiger te worden. Voor W. niet nog.
Dat is ook precies waarom die planten bij mij er nog steeds niet in zitten. Dat planten zelf is het probleem niet, maar dat stuk border klaar maken voor het planten wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Op een paar druppels na blijft het hier dit weekend droog
Ik hoop vandaag 5 planten in de grond te kunnen zetten. Daar gaat alleen helaas wel een aantal uur aan wieden aan vooraf.
Yupquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:33 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat is ook precies waarom die planten bij mij er nog steeds niet in zitten. Dat planten zelf is het probleem niet, maar dat stuk border klaar maken voor het planten wel.
Pak je de tijger en het schildpad ook nog even mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:19 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga zo naar het Landschapspark Duisburg voor een dagje fotografie
Ik ken alleen de krokodil daarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:56 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Pak je de tijger en het schildpad ook nog even mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |