Goede achternaam wel.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Boomerbriefjes in de krant zijn zo leuk
Ik háát alcoholisten.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus en @:tong80 vliegen elkaar weer in de haren (In EK dit keer)
Je kan weer.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:01 schreef onlogisch het volgende:
Werk verricht in het EK forum.
@:GGMM ik neem de rest van de dag vrij.
Gister ook geen mentsion gekregen voor dé pot van het seizoen.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Heeft @:Coco trouwens excuus gemaakt voor het ontbreken van de @:coco toto voor notabene de CL finale??
quote:
Man man man. @Coco graag tekst en uitleg.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister ook geen mentsion gekregen voor dé pot van het seizoen.
quote:
Je kunt ook te hard werken. Ik kreeg zelfs een plusje van tong voor mijn plaagstootje.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:01 schreef onlogisch het volgende:
Werk verricht in het EK forum.
@:GGMM ik neem de rest van de dag vrij.
Gelukkig heb ik dit soort slapzakken niet in mijn omgeving verder dus dat valt best mee. Wat moet het intens treurig zijn om op bejaarde leeftijd terug te kijken op een compleet kansloos leven waar je van anderen afhankelijk was en blijft.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 11:09 schreef alpeko het volgende:
Max, gun onlo nou een rustige dag. Hij heeft al zoveel gedaan vandaag
Deze veldwachter heeft jou nog een mention gegeven deze morgen. Kijk je daar nog even naar?quote:Op maandag 3 juni 2024 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
user mini-mus zoekt user Hermien weer op. Terwijl de veldwachters wegkijken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |