Grazie, sei un tesoro.quote:
Succes, Tong.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:47 schreef tong80 het volgende:
Zo met taxi naar huisartsenpost in Jeroen Bosch ziekenhuis. "Klompvoet" door vochtophoping. Paars, dik en pijnlijk. Hier is dat ook al wegbezuinigd.
Sterkte makker.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:47 schreef tong80 het volgende:
Zo met taxi naar huisartsenpost in Jeroen Bosch ziekenhuis. "Klompvoet" door vochtophoping. Paars, dik en pijnlijk. Hier is dat ook al wegbezuinigd.
quote:Op zondag 2 juni 2024 08:47 schreef tong80 het volgende:
Sterkte Hermien. En doe de groetjes aan mijn collega Jan Peter de Bruin, mocht je hem zien.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:47 schreef tong80 het volgende:
Dank je. Heb dus een ontsteking. Bacteriën toegeslagen door verminderde weerstand. Kuurtje van 10 dagen en been omhoog. Was goed dat ik niet heb gewacht tot maandag. Hij wordt dan ook steeds dikker en paarser. De gruwelijke, amper te trotseren pijn zal ik nog even moeten verdragen.quote:
Mietje.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Heb dus een ontsteking. Bacteriën toegeslagen door verminderde weerstand. Kuurtje van 10 dagen en been omhoog. Was goed dat ik niet heb gewacht tot maandag. Hij wordt dan ook steeds dikker en paarser. De gruwelijke, amper te trotseren pijn zal ik nog even moeten verdragen.
Ik heb wel een mooi meske aangesproken in de wachtkamer. 'Dirty Rotten Imbeciels' zei ik. Ze keek me aan alsof ik de broer van Jan Peter de Bruin was. Ze was vergeten dat ze een T-shirt van DRI aan had. Daarna keek ze me aan alsof iemand van 61 niet van hardcore punk kan houden. Haar the Nozems en Undeclinable uit den Bosch aanbevolen. Bands van 30 jaar geleden. Shirtje ruilen zat er niet in.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sterkte Hermien. En doe de groetjes aan mijn collega Jan Peter de Bruin, mocht je hem zien.
Aangenaam. tong80. Je mag Tong zeggen.quote:
linkquote:Op zondag 2 juni 2024 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
@:kingroland ga je ook naar Korean night in Den Haag volgende week
Spaghetti zonder plakjes kaas.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kbr.
Noodles.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Varkenshaas met champignonsaus, roseval en worteltjes.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |