is het zeker niet ikquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaja
Is gewoon een baby foto van jou
Zijn dat bramen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
is het zeker niet ik
lustete geen schwarzbeeren
Oke ......quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was een garpje![]()
Het is keus van degene met wie ik samen ga om naar Limburg te gaan
Aww ja balen dat je niet kunt bijtanken..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik vanavond klaar ben ga ik er gewoon maar in geloof ik
Ik tank wel bij op een andere manierquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww ja balen dat je niet kunt bijtanken..
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit werk is zwaar maar geeft ook een voldaan gevoel hoor
Bosbessenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dat zijn die paarsige bolletjes
kom niet op de naam nu
Blauwe bessenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kom niet op de naam nu
Tis de leeftijd hèquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kom niet op de naam nu
Rode kool geeft toch niet rood afquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had als klein jochie "zelf" rode kool gegeten en de tuin in gerend. De buren schrokken zich dood want ze dachten dat ik onder het bloed zat.
Nee nee, ik had een ui, twee wortels, drie champignons, een handje doperwten, een bakje gerookte spekjes en een berg spinazie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Pasta met rodebietensaus van.. @:maily ?
dmquote:
Zullen wel bietjes geweest zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had als klein jochie "zelf" rode kool gegeten en de tuin in gerend. De buren schrokken zich dood want ze dachten dat ik onder het bloed zat.
Specifiekquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Nee nee, ik had een ui, twee wortels, drie champignons, een handje doperwten, een bakje gerookte spekjes en een berg spinazie.
Ahjaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Nee nee, ik had een ui, twee wortels, drie champignons, een handje doperwten, een bakje gerookte spekjes en een berg spinazie.
ook dmquote:
Specifiek welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
De buren waren al op leeftijd en van een afstand denk je ook niet meten dat het rode kool is. Misschien waren het wel bietjes bedenk ik mij.quote:
Ik denk ook bietjes jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De buren waren al op leeftijd en van een afstand denk je ook niet meten dat het rode kool is. Misschien waren het wel bietjes bedenk ik mij.
quote:
Helloquote:
Ik ben gek op aardbeien maar vind de laatste paar jaar er weinig smaak meer aanzitten helaasquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
Ik heb 2 pannenkoeken gegeten
Met slagroom en aardbeien
Melk in druivensap?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:44 schreef drakin het volgende:
Ik heb druivensap en het is vies
Wie bedenkt er ook om in druivensap 10 % melk te doen.
Druivensap goor geworden
Het zit je niet mee ....quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:44 schreef drakin het volgende:
Ik heb druivensap en het is vies
Wie bedenkt er ook om in druivensap 10 % melk te doen.
Druivensap goor geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |