Mislintat strategiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slim van Ajax om dat tegewoordig te boycotten
Waar nog meer? Dan kan ik Sierd ontwijken.quote:
RTL7quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar nog meer? Dan kan ik Sierd ontwijken.
RTL7quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.quote:
Sierd is prima voor dit soort potjes toch. Vind hem alleen niet relaxed als hij commentaar geeft bij de club waar je zelf fan van bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarnaast is dit de kans om de Londense horeca te bespreken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sierd is prima voor dit soort potjes toch. Vind hem alleen niet relaxed als hij commentaar geeft bij de club waar je zelf fan van bent.
Ik vind hem zóóó suf overkomen, óf totaal geïnteresseerd óf zwaar overdreven. En hij heeft een stem voor in de krant.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sierd is prima voor dit soort potjes toch. Vind hem alleen niet relaxed als hij commentaar geeft bij de club waar je zelf fan van bent.
Lood om oud ijzer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op RTL7 zitten we met Vincent Schildkamp opgescheept.
Ja dus. Klik maar op de link die iemand net heeft gepost.quote:
Ik juich toch voor Dortmund.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef Zorro het volgende:
Sierd is als Atleti supporter niet geheel neutraal tov Real.
En niet in positieve zin.
en op fok zitten we met jouw opgescheeptquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op RTL7 zitten we met Vincent Schildkamp opgescheept.
Wat onaardig Klaas.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en op fok zitten we met jouw opgescheept
wat is erger vraag ik me af
Ow, dat had ik niet van hem verwacht, dat Sierd hem niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef Zorro het volgende:
Sierd is als Atleti supporter niet geheel neutraal tov Real.
En niet in positieve zin.
Alsof je iets beters te doen hebt.quote:
Benieuwd waar die fish&chips heeft gegetenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daarnaast is dit de kans om de Londense horeca te bespreken.
Welkom!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paper Mario, maar ik ben even uitgegamed
Dus nee, eigenlijk niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
Ik zit met oa een klasgenootje van mn ex op de Spaanse
Was ze wel gruwelijk nat?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
Dat zal dan wel een stevige Spaanse zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
Godver, al besproken.quote:
wat heb jij tegen spanjaardenquote:
Alimentatie is een bitch.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom is Gert Verhulst de scheidsrechter?
ik ookquote:
Waarom? Is gewoon een klein mannetjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een stevige Spaanse zijn
Nou daar heeft ze dan geluk mee.quote:
Jij snapt sowieso niet zo veelquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben nog niet zo overtuigd van bellingham
snap de hype niet zo goed
Hey je bent niet meer blauw/paars/geel?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe even normaal.
Je hebt wel gelijk.
Want ? tis geen ex of zo ... Sierd noemt hem nog wel eens ... en zn zoon ... Was trouwens tevens bondscoach U21 of zoquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hey je bent niet meer blauw/paars/geel?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dit wint Real dus gewoon.
Sorry, ik neem regelmatig lange pauzes van Fok! wel verontrustend dat het forum nu in handen ligt van users als Onlogisch...quote:
bij feyenoord opgeleidquote:
Ik kon het niet meer met je eens zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sorry, ik neem regelmatig lange pauzes van Fok! wel verontrustend dat het forum nu in handen ligt van users als Onlogisch...
Hij heb hem nooit zien spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Snap Rundvent niet man. Hoe kun je Maatsen nou thuis laten?²
er moesten wat ajax cieden meequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Snap Rundvent niet man. Hoe kun je Maatsen nou thuis laten?²
Kut man.quote:
De 32e minuut las ik hier net, dus daar hou ik het maar opquote:
Ik zeg het niet vaak, maar ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe kan je maatsen niet meenemen en daley blind wel
dalay blind die elk groot toernooi alleen blunders maakt
Zie je wel dat Klaas ook wel wat weetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Dalayquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Moet je eens opletten als Dortmund wint.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:32 schreef CR7 het volgende:
Heeft PSVCL al geroepen dat PSV in de finale had kunnen staan?
Dortmund gaat straks zeggen "we hadden kunnen winnen"quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je eens opletten als Dortmund wint.
Klaas zou de CL nog kunnen winnen met deze selectiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
Ancelotti god. Beste coach ter wereld genot
Speel je dat vaak met je celgenoot?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
ik haat mendy
die goser kan echt niet verdedigen in fifa24
de man heeft mij al heel wat tegendoelpunten gekost
neequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Speel je dat vaak met je celgenoot?
Memphisquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:38 schreef OmniRocket het volgende:
Wie moet er geblesseerd raken zodat Maatsen alsnog wordt opgeroepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |