Holy moly, wel benieuwd wat de reden is dat die agent die in zijn nek gestoken wordt met zijn rug naar degene met het wapen toe gaat zitten op die vent met die blauwe jasquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:35 schreef rival het volgende:
Steekpartij in Duitsland. Heftige beelden van de aanval op Twitter
https://www.ad.nl/buitenl(...)rgeschoten~a8068f6c/
Mag dit? linkje naar video....
https://x.com/Shininggold29/status/1796498407059792016
participatie trophy als ie van de melkboer isquote:
Erg vermoeiend en je zit er lang aan vast?quote:
preciesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Erg vermoeiend en je zit er lang aan vast?
Dan was het niet heet genoegquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
het zijn net pannenkoeken, de eerste mislukt altijd
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zat wel weer eens te gluren bij m'n oude manege. Alsof ik nog tijd en zin heb in knolhobbelen.
Ik vind dit verwarrend na de soa- en kinderenpraatquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Buitenritje of binnen hobbelen?
vind het wel weer voor buiten hobbelenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Buitenritje of binnen hobbelen?
Ja, de wereld is een verwarrende plaats.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind dit verwarrend na de soa- en kinderenpraat
In rengalopquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind het wel weer voor buiten hobbelen
Nee, denk dat een knuffel meer helptquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de wereld is een verwarrende plaats.
Wil je een glaasje Roosvicee ?
Ik wil echt niet meer horen dat we een watertekort hebben.quote:
waterschaarste is een groot probleemquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil echt niet meer horen dat we een watertekort hebben.
*gooit zichzelf uit het raam.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waterschaarste is een groot probleem
En dan ook nog eens die 2 meter van jou erbij.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoogste punt van Polen was hoog.
[ afbeelding ]
Ik zie blote enkels.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ongeveer een half uurtje was ik het hoogste punt in Polenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan ook nog eens die 2 meter van jou erbij.
Ja.quote:
quote:
quote:
Wel een instant triggerquote:
Maar niet hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waterschaarste is een groot probleem
Volgens @UitStraling ben ik een volbloed chihuehuequote:
helpt het dat die van mij getatoeëerd zijn?quote:
Ik maar 1.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
helpt het dat die van mij getatoeëerd zijn?
Ja en mannenenkels vallen wat meer op, omdat die meestal bedekt zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:The 19-year-old girlfriend of Leonardo DiCaprio, 49, says 'He promised to make me happy forever and I trust him because we are true love.
Heb je een tattoo op je enkel? of een tattoo van een enkel?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iewl.quote:
oh jij kent dud0r nog niet, die heeft meer maanden van het jaar een korte broek aan dan een langequote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en mannenenkels vallen wat meer op, omdat die meestal bedekt zijn.
Op haar enkel.quote:
Oh ja, dat is waar ookquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh jij kent dud0r nog niet, die heeft meer maanden van het jaar een korte broek aan dan een lange
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Een tattoo van een enkel op je enkel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een tattoo op je enkel? of een tattoo van een enkel?
Die laatste is natuurlijk extra leuk om 4BE te laten zien op de volgende meet.
geeft wel ideeënquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een tattoo op je enkel? of een tattoo van een enkel?
Die laatste is natuurlijk extra leuk om 4BE te laten zien op de volgende meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |