Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2024 12:20:29 ]![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Godin Puzzie.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je al die 12 uur elke minuut hier zijn dan?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wel zo handig inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger was ik heel slordig in deze,maar ik weet nu precies waar alles ligt,of hoort te liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mutti heeft het eten klaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je al die 12 uur elke minuut hier zijn dan?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ID kaarten en bankpasjes was echt een ramp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Puzzie!quote:
Het is hier het godinnen verzameltopic toch?
* MizzezAmy overweegt een naamswijziging naar AmyDivine
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ik hab dat altijd in een apart vakje van mijn minitasje zitten en de passen die ik niet gebruikt liggen in een geldkistje bij elkaar. Net zo makkelijk. Alleen geld kan je er niet in vindenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ID kaarten en bankpasjes was echt een ramp.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AmyDivine.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Puzzie!
* MizzezAmy overweegt een naamswijziging naar AmyDivine![]()
Dat was vroeger ook een ramp,als ik wakker werd gelijk checken hoeveel ik nog had.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hab dat altijd in een apart vakje van mijn minitasje zitten en de passen die ik niet gebruikt liggen in een geldkistje bij elkaar. Net zo makkelijk. Alleen geld kan je er niet in vinden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks ernstigs?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan heb je tijd om te bolken en punten te pakkenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bang te veel opgemaakt te hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook een ramp,als ik wakker werd gelijk checken hoeveel ik nog had.![]()
Ik b en altijd heel secuur geweest met geld, had ook niet veel te besteden dus moest goed opletten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Oeiquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bang te veel opgemaakt te hebben![]()
Ik b en altijd heel secuur geweest met geld, had ook niet veel te besteden dus moest goed opletten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij bent sowieso een godinquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Puzzie!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Draak mag ookquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Puzzie!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Godin Draakje.quote:
Vers fruitquote:
Kan ik nog winnen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat wil je winnen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
godinnen of draken dus, akkoordquote:
* MizzezAmy vindt DraakAmy toch niet zo mooi klinken, misschien DrAmy, past goed bij alle drama
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Dragon Amy.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
godinnen of draken dus, akkoord
* MizzezAmy vindt DraakAmy toch niet zo mooi klinken, misschien DrAmy, past goed bij alle drama“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dtsquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Thee can be online one drakinquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hey DirtyMind.quote:
quote:
quote:doet me teveel denken aan die baddragons
daar wil ik niet mee geassocieerd worden
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: