Als je nou een weekje vrij kan winnen dan gaan mensen er misschien ook voor trainen, dan heb je heel het personeel extra fitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overdag volleybal en atletiek. 's avonds eten en aansluitend een feestje. Dit jaar in Belgie dus hoef niet te vliegen.
Alsof die überhaupt in staat zijn om nog hoog genoeg te springen om die knieën te killen.quote:
Ja, ik word er nogal labiel van, dus toen voor een spiraal gegaan en dat ging/gaat goed. Alleen linken ze dat weer aan wat andere risico's en we hebben toch al besloten dat er geen kinderen gaan komen, dus kerel z'n beurt. Zodra die "goedgekeurd" is, kan de boel eruit.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de pil fantastisch, vind het ook fijn om af en toe bevestiging te hebben dat ik niet zwanger benmaar heb verder ook nergens last van met pilgebruik, dat ik weet tenminste
![]()
Kan je de andere helft van de tijd de morning after nemenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel handig, maar fantastisch.. neeEn vergeet 'm de helft van de tijd
Je krijgt al een gratis stedentrip; dat vinden veel mensen al leuk genoeg. Alleen loopt het af en toe beetje uit de hand.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je nou een weekje vrij kan winnen dan gaan mensen er misschien ook voor trainen, dan heb je heel het personeel extra fit
dat is dan wel een heel fijn vooruitzichtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik word er nogal labiel van, dus toen voor een spiraal gegaan en dat ging/gaat goed. Alleen linken ze dat weer aan wat andere risico's en we hebben toch al besloten dat er geen kinderen gaan komen, dus kerel z'n beurt. Zodra die "goedgekeurd" is, kan de boel eruit.
M'n wederhelft wil graag een kind dus als dat per ongeluk zou gebeuren is het verder ook geen rampquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan je de andere helft van de tijd de morning after nemen
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel handig, maar fantastisch.. neeEn vergeet 'm de helft van de tijd
De no-baby-showerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is dan wel een heel fijn vooruitzichten wanneer is het er-komen-geen-kinderen-feestje?
Dan heb je er ineens 2quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n wederhelft wil graag een kind dus als dat per ongeluk zou gebeuren is het verder ook geen ramp
En jij dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n wederhelft wil graag een kind dus als dat per ongeluk zou gebeuren is het verder ook geen ramp
Als de situatie er geschikt voor is dan snap ik dat welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me ineens af hoeveel nationaliteiten zo'n smurf dan zou krijgenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet 'ie nog even plannen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is dan wel een heel fijn vooruitzichten wanneer is het er-komen-geen-kinderen-feestje?
Geen idee, maar het zouden er potentieel 5 kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag me ineens af hoeveel nationaliteiten zo'n smurf dan zou krijgen
Fijn die keuze als het ooit een goede voetballer zou wordenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zouden er potentieel 5 kunnen zijn
Dat getal had ik ook in mijn hoofd jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |