Ach het was volgens mij iets van 13 euro voor een half jaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik betaal ook, maar daarna declareer ik het want ben ervoor verzekerd
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan vliegen we met zijn allen naar het buitenland om daar tegen elkaar te volleyballen.
Kantoor waar ik eerst zat gingen we 's morgens ook wel eens samen sporten voor werktijd. Daar ben ik ook begonnen met boksen, alleen dat is met collega's niet zo heel goed idee.
Ze zijn nu wel van de contactsporten afgestapt. Eerst was het ook voetbal en als je dan ineens iemand van halverwege 40 op een voetbalveld zet die eigenlijk niet kan voetballen is dat wel het recept voor enkelbanden die afscheuren.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou dan juist mn been, arm en nek breken en twee jaar in de ziekte wet liggen
Misschien iets voor iemand die er erg weinig verstand van heeft, zoals ikquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Heb thuis nog een aantal condooms liggen die bijna over datum gaan, iemand interesse? Ze zijn gewassen
Welke maat?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Heb thuis nog een aantal condooms liggen die bijna over datum gaan, iemand interesse? Ze zijn gewassen
Deze logica ontgaat mijquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach het was volgens mij iets van 13 euro voor een half jaar.
Oke.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:42 schreef Haags het volgende:
Sporten doe ik niet aan. Ik kom toch geen grammetje aan, val ook niet af en kan vreten wat ik wil.
En verder heb ik natuurlijk gewoon een goddelijk lichaam.
quote:
dus allemaal bingo spelen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn nu wel van de contactsporten afgestapt. Eerst was het ook voetbal en als je dan ineens iemand van halverwege 40 op een voetbalveld zet die eigenlijk niet kan voetballen is dat wel het recept voor enkelbanden die afscheuren.
Ik heb volgens mij altijd 30.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:37 schreef Ama het volgende:
Dacht altijd dat je alle anticonceptie zelf moet betalen maar schijnbaar niet. Niet dat die ik eerst ooit had nou zo duur was maar ondanks dat ik de microgynon 50 ook niet meer mag is die inmiddels ook van de markt gehaald schijnbaar.Nu iets anders proberen zonder het stofje waar je trombose van kan krijgen.
Ja had ik ook lang tot ik hele tijd doorbraakbloedingen kreeg ineens na 14 jaar gebruik ofzo.quote:
Ik heb nog de yasmin, die volgens mij alleen nog maar wordt voorgeschreven als je 'm voorheen al gebruikte.quote:
Schaken, dammen, bridge, go, dartsen. Moderne vijfkamp.quote:
Overdag volleybal en atletiek. 's avonds eten en aansluitend een feestje. Dit jaar in Belgie dus hoef niet te vliegen.quote:
rip alle 40'ersquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overdag volleybal en atletiek. 's avonds eten en aansluitend een feestje. Dit jaar in Belgie dus hoef niet te vliegen.
damnquote:Je bent bij een onderhandse lening verplicht een marktconforme rente te betalen. Je mag 25% afwijken van de rente die kredietverstrekkers vragen. Hoeveel dit rentepercentage is, verschilt per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |