Hier komt dat op de sportdag van het bedrijf wel eens voor. Eigenlijk de reden waarom ik die ook probeer over te slaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
onder dit uitje kan ik niet uitkomen, tenzij ik nu een been breek ofzo
wat?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier komt dat op de sportdag van het bedrijf wel eens voor. Eigenlijk de reden waarom ik die ook probeer over te slaan.
Sportdag??quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier komt dat op de sportdag van het bedrijf wel eens voor. Eigenlijk de reden waarom ik die ook probeer over te slaan.
wat bedoel je? Ligt er toch ook aan hoe je verzekerd bentquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:37 schreef Ama het volgende:
Dacht altijd dat je alle anticonceptie zelf moet betalen maar schijnbaar niet.
Ja zie aanvullend bericht.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat bedoel je? Ligt er toch ook aan hoe je verzekerd bent
en het is een jaarlijkse sportdag? Dat zal helpen!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Iedereen moet wel beetje fit blijven hier.
Was vast veel animo voor buiten het winterseizoen om.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij mijn vorige werkgever hadden we ook sportdagen en dat was best leuk
Ook het feit dat het vrijblijvend was
Bijvoorbeeld schaatsen
Het was in de winter.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Was vast veel animo voor buiten het winterseizoen om.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Heb thuis nog een aantal condooms liggen die bijna over datum gaan, iemand interesse? Ze zijn gewassen
ik zou dan juist mn been, arm en nek breken en twee jaar in de ziekte wet liggenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Iedereen moet wel beetje fit blijven hier.
ik betaal ook, maar daarna declareer ik het want ben ervoor verzekerdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:39 schreef Ama het volgende:
Moest de microgynon altijd bij de balie afrekenen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
Heb thuis nog een aantal condooms liggen die bijna over datum gaan, iemand interesse? Ze zijn gewassen
Dan vliegen we met zijn allen naar het buitenland om daar tegen elkaar te volleyballen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en het is een jaarlijkse sportdag? Dat zal helpen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |