ik heb drie uur niet gegeten en ben al aan het verhongeren.quote:
vorige week vrijdag nog gezien.quote:
dat was van 1 dagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zegt niets
Hoe lang had ie die flesjes al?
nooit gehad, zijn gehaald voor de bruiloftquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zegt niets
Hoe lang had ie die flesjes al?
Eerst een banaanquote:
ik wil ook een goede nacht. had er woensdag op donderdag 1 maar vannacht was het ook weer 0450 wakker en daarna niet meer slapen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb ik ook nog een goede nacht gehad voor m'n laatste vrije dag, dan wordt het pas echt eng
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Is het eten na zoveel uur nķg lekkerder?
Bavaria heeft alleen in geen enkele provincie een groter marktaandeel. Met je feitenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
behalve dat je uitspraak feitelijk onjuist is
Ik heb vandaag nog niet gegeten, maar dat doe ik wel vakerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb drie uur niet gegeten en ben al aan het verhongeren.
Allemaal mensen achter je te vloeken omdat je zoveel hadquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
beetje statiegeld was het
Ga door.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Bavaria heeft alleen in geen enkele provincie een groter marktaandeel. Met je feiten
het regende de hele dag, we waren de enige idioten met statiegeldquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal mensen achter je te vloeken omdat je zoveel had
Ja preciesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als met haren wassen als je die een paar dagen niet hebt gewassen
Marktaandeel zegt niks over smaakquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Bavaria heeft alleen in geen enkele provincie een groter marktaandeel. Met je feiten
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet gegeten, maar dat doe ik wel vaker
Dat heb ik vandaagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Dan voelt het extra schoon
After Party-auto.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
beetje statiegeld was het
Ik heb al een stroopwafel en een twix opquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet gegeten, maar dat doe ik wel vaker
Ja ik had al spijt van mijn levenskeuzes (2 afspraken in de ochtend), maar goed.. die zijn nu voorbijquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:15 schreef DeZwabber het volgende:
Uitnodiging voor examen is binnen. *opgelucht*
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:15 schreef DeZwabber het volgende:
Uitnodiging voor examen is binnen. *opgelucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |