Ik lust geen vis. Tenzij vissticks, kibbeling of gerookte zalm.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Er staat toch ook vis op. Dus niet verplicht vega.
Kan je goed hinnikenquote:
Wat ga je als eerste maken als je straks thuis komt?>quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lust geen vis. Tenzij vissticks, kibbeling of gerookte zalm.
Dus hallo thuisbezorgd.
Morgen. En denkelijk een flinke kogelbiefstuk met kruidenboterquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je als eerste maken als je straks thuis komt?>
Ga je trouwens vandaag of morgen?
Ja dan wordt het lastig, maar het is dus niet verplicht vega. Maar beter zouden ze 3 verschillende menu's aanbieden, dus ook een met vlees, voor ieder wat wils.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lust geen vis. Tenzij vissticks, kibbeling of gerookte zalm.
Dus hallo thuisbezorgd.
Het vreet energie. Maar Centerparcs is wel leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en uur eerder . maandag gaan bewoners en personeel weekje centerparcs . dus hun koffers inpakken . laatste spullen gaan kopen met 1 bewoner.... normaal ga ik ook mee maar dochter trouwt.... dus komik mooi onderuit lol nee is vaak heel leuk maar dood vermoeiend .
Jij weet wat lekker isquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Morgen. En denkelijk een flinke kogelbiefstuk met kruidenboter
klopt als je mee gaat kom je dood moe terug. bewoners maken je snachs wakkerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het vreet energie. Maar Centerparcs is wel leuk natuurlijk.
Absoluutquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
tegenwoordig zijn maaltijd in instellingen en ziekenhuizen best goed te eten
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt als je mee gaat kom je dood moe terug. bewoners maken je snachs wakker
ja meestal 3 keuze groenten enz.. zit vaak wel iets bij wat je lust... en goedemorgenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Absoluut
Menu ziet er ook prima uit
Afgezien van persoonlijke voorkeuren uiteraard
Nou ja. Er wordt een vlega burger aangeboden, maar in de combinatie met groente curry krijg ik al een onsmakelijk gevoel in m'n mondquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dan wordt het lastig, maar het is dus niet verplicht vega. Maar beter zouden ze 3 verschillende menu's aanbieden, dus ook een met vlees, voor ieder wat wils.
Tja niets voor niets mvg groep... maar goed ik ga niet mee. wij gaan met de thuis blijvers andere leuke activiteiten doen uit eten enzo met zequote:
Vlegaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja. Er wordt een vlega burger aangeboden, maar in de combinatie met groente curry krijg ik al een onsmakelijk gevoel in m'n mond
Het gaat bij mij niet eens alleen om voorkeur maar ook omdat ik niet tegen de consistentie van bepaalde soorten voedsel in mijn mond kan. Dan ga ik gewoon letterlijk over m'n nek.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Absoluut
Menu ziet er ook prima uit
Afgezien van persoonlijke voorkeuren uiteraard
Morgenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja meestal 3 keuze groenten enz.. zit vaak wel iets bij wat je lust... en goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |